Aplicația Heineken “Open your City”, parte a campaniei “Cities of the World”, inspiră consumatorii și îi provoacă să descopere secretele orașelor în care locuiesc. Aplicația...

Heineken CitiesAplicația Heineken “Open your City”, parte a campaniei “Cities of the World”, inspiră consumatorii și îi provoacă să descopere secretele orașelor în care locuiesc.

Aplicația oferă consumatorilor români posibilitatea de a încărca pozele făcute în locuri surprinzătoare și de a le recomanda și prietenilor. Selfie-urile, pozele de grup sau close-up-urile pot fi urcate în aplicație alături de o scurtă descriere a locului respectiv, întărind ideea că nu trebuie să ne oprim din a explora secretele orașelor noastre.

Aplicația Open your City oferă fanilor noștri o adevărată experiență digitală. Vrem să îi inspirăm să nu se oprească niciodată din a explora orașul în care trăiesc, să dezvăluie cele mai surprinzătoare locuri și să le împărtășească cu prietenii lor. Sperăm ca, în final, oamenii să trăiască experiența autentică a orașului lor, în locuri unde se pot distra sau unde se pot relaxa și reîncărca bateriile

Andrea Veress, Group Brand Manager Global and Premium Brands, Heineken România

În aplicația promovată în social media se vor publica toate pozele acceptate împreună cu descrierea acestora și numele utilizatorului. Toți utilizatorii vor avea o galerie de poze în interiorul aplicației, pe care o vor putea împărtăși cu prietenii lor. Ulterior, un album cu 10 poze va fi publicat pentru fiecare dintre orașele înscrise, astfel încât utilizatorii să adune cât mai multe voturi și să câștige premiile din campanie.

Parte a campaniei globale “Cities of The World”, Heineken a organizat o petrecere autentică pentru consumatorii care au acceptat provocarea de a descoperi locuri noi. Invitații au fost selectați prin activări în diverse locații din București. Locația evenimentului, Trenul Regal, din Pădurea Mogoșoaia a fost descoperită cu entuziasm de numeroșii invitați care s-au distrat în stilul Heineken.

BucurestiAplicația “Open your City” și regulamentul campaniei sunt disponibile pe pagina oficială de Facebook Heineken® (www.facebook.com/Heineken) și pe site-ul Heineken® (http://www.heineken.com/ro), în perioada 11noiembrie – 9 decembrie.

Aplicația “Open your City” încheie campania globală “Cities of the World” lansând o provocare către toate orașele țării de a-și dezvălui cele mai surprinzătoare locuri.

Heineken a lansat în luna iulie cea mai nouă campanie globală a brandului, “Cities of the World”, menită să inspire oamenii să iasă din zona de confort și rutina de zi cu zi și să descopere secretele orașelor în care locuiesc. Campania integrată include un spot TV, precum și o serie limitată de sticle Heineken, personalizate cu numele câtorva dintre cele mai importante capitale ale lumii, printre care și București.

Pentru a vă bucura de campania “Cities of the World” alături de Heineken, vă rugăm să urmăriți Heineken pe Twitter (@Heineken), să vizitați pagina oficială de Facebook Heineken® (www.facebook.com/Heineken) și să urmăriți spotul “The City” pe canalele media tradiționale și în format digital.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *