Retailerul de încălțăminte și accesorii Anna Cori & All Shoes, brand deţinut de Ana Cornea, proprietarul producătorului de încălţăminte DENIS, deschide magazinul online (http://www.annacori-allshoes.com/ro), ...
black-friday-shopping-womenRetailerul de încălțăminte și accesorii Anna Cori & All Shoes, brand deţinut de Ana Cornea, proprietarul producătorului de încălţăminte DENIS, deschide magazinul online (http://www.annacori-allshoes.com/ro),  în urma unei investiții de câteva zeci de mii de euro.

Produsele disponibile la vânzare sunt aceleași care se găsesc și în toate unitățile All Shoes din București și întreaga țară.

”La începutul verii, în luna iunie, am deschis magazinul online Why Denis. Am fost plăcut suprinși să constatăm că publicul nostru aștepta de multă vreme această mișcare a noastră. Am avut vânzări încă din prima zi, iar rezultatele înregistrate în această vară sunt conform așteptărilor. Prin urmare, deschiderea magazinului online Anna Cori & All Shoes a fost firească”,  spune Ana Cornea, manager și acționar al Why Denis, deținătorul brandului Anna Cori& All Shoes.

Potrivit acesteia, comenzile pot fi efectuate din orice colț al lumii, livrările efectuându-se atât în țară cât și în străinătate.

În online, produsele Anna Cori & All Shoes vor fi comercializate cu aceleași prețuri, iar transportul, indiferent de zonă, va fi gratuit. Livrarea se va face în maximum 24 de ore. Plata se poate face atât cu Mastercard, cât și cu Visa/Visa Electron. Clienții fideli pot folosi și cardurile de reduceri pe care le dețin, discount-urile aplincându-se și online. Magazinul are versiuni disponibile pentru tablete, respectiv smartphone-uri.

”Ne așteptăm ca până la finalul primului an să vindem online 10.000 de perechi de pantofi, iar după primul an de existență să fi înregistrat vânzări de un milion de euro”, spune Ana Cornea.

”Estimăm că cele două branduri, All Shoes și Why Denis vor vinde online zeci de mii de perechi de pantofi anual, iar vânzările vor fi de cel puțin 10%  din cifra de afaceri a companiei”, completează Ana Cornea.

Se  estimează că peste 70% dintre încălțămintea comercializată online va fi cea de damă, respectiv accesoriile. De asemenea, se așteaptă ca 30 % din vânzări să fie către orașe în care Anna Cori & All Shoes nu are prezență offline.

La finalul lunii trecute a fost deschis al 24 lea magazin Anna Cori & All Shoes, în Timișoara, în Iulius Mall. Unitatea comercializează atât încățăminte și accesorii pentru femei, cât și pentru bărbați. Investiția s-a ridicat la câteva sute de mii de euro, inclusiv stocul de marfă.

DENIS este un producător român de pantofi, cu o tradiție de peste 25 ani pe piață. Compania deține o unitate de producţie în Suceava. În prezent, rețeaua de magazine numără 35 de unități, dintre care 3 sunt în Kiev (două magazine Why Denis și unul DENIS). La fabrica  DENIS și în rețeaua de magazine DENIS SHOES activează un număr de 420 angajați.

În 2013, cifra de afaceri a producătorului a fost de 9 milioane de euro, în creștere cu 15% față de anul precedent, când volumul business-ului s-a situat în jurul valorii de 7,8 milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *