King Digital Entertainment, lider pe segmentul jocurilor casual, anunță extinderea recent lansatului titlu Candy Crush Soda Saga pe platformele iOS și Android. Titlul face...

new_fbscreenshot_1King Digital Entertainment, lider pe segmentul jocurilor casual, anunță extinderea recent lansatului titlu Candy Crush Soda Saga pe platformele iOS și Android. Titlul face parte din familia renumitului joc Candy Crush Saga, transformat în fenomen al culturii pop, și a debutat pe platforma Facebook în urmă cu aproximativ o lună.

Candy Crush Soda Saga prezintă o nouă experiență de joc ce îi readuce pe utilizatori în lumea minunată a ‘Regatului Bomboanelor’. În noua aventură, aceștia vor explora noi ținuturi, vor descoperi personaje surpriză în timp ce se vor distra cu cinci noi moduri de joc şi combinații de bomboane inedite. Mai savuros ca niciodată, Candy Crush Soda Saga va spori pofta de joc atât a pasionaților de Candy Crush, cât și a celor care intră pentru prima data în contact cu  renumitul joc.

În Candy Crush Soda Saga noul personaj Kimmy i se alătură lui Tiffi și Mr. Toffee într-o aventură ce se desfășoară pe parcursul a 135 de niveluri. Elementele magice iconice din Candy Crush se păstrează și în noul titlu, însă jucătorii vor fi captivați de noi surprize întâlnite la fiecare pas. Candy Crush Soda Saga vine cu cinci noi moduri de joc: Soda, Soda Bears, Frosting, Honey, Chocolate. În plus, titlul aduce noi combinații de culori și provocări surprinzătoare pe care jucătorii le vor descoperi treptat.

„Ne simțim mândri că am contribuit la continuarea unui succes global şi împreună cu colegii de la celelalte studiouri am dus povestea Candy Crush mai departe, oferind noi experiențe de divertisment utilizatorilor noştri din toată lumea,” declară Mihai Sfrijan, Head of Studio King Bucuresti. „Rezultatul schimbului de experiență şi know-how şi tipul de colaborare ce are loc între echipele studiourilor King din toată lumea se traduc în lansarea de noi titluri ce au potențialul de a deveni hituri la nivel internațional.”

”Suntem bucuroși să oferim utilizatorilor o nouă experiență de joc odată cu lansarea Candy Crush Soda Saga pe dispozitivele mobile”, a declarat Sebastian Knutsson, Chief Creative Officer în cadrul King. ”Suntem în continuare uimiți de succesul înregistrat la nivel global de Candy Crush și de feedback-ul pozitiv primit în urma lansării pe Facebook a titlului Candy Crush Soda Saga, în urmă cu o lună. Odată cu lansarea jocului pe dispozitivele mobile, fanii vor avea posibilitatea să acceseze jocul oriunde și oricând, pe orice dispozitiv şi sperăm că se vor distra cel puțin la fel mult pe cât am făcut-o noi la realizarea sa.”

Păstrând același stil al Candy Crush Saga, noua aplicație introduce caracteristici amuzante pentru jucătorii aflați în căutare de provocări și aventuri noi. Candy Crush Soda Saga păstrează același cadru clasic al titlului original unde jucătorii progresează câte un nivel pe harta Saga.

new_fbscreenshot_1

fb_760x650_map

new_fbscreenshot_3

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *