În ultima săptămână, pe harta acceleratoarelor pentru startup-uri din Berlin, a mai apărut un jucător, scrie Tech Crunch. Nu este o informaţie care ne...
startupÎn ultima săptămână, pe harta acceleratoarelor pentru startup-uri din Berlin, a mai apărut un jucător, scrie Tech Crunch. Nu este o informaţie care ne ia prin surprindere, ştim foarte bine că Berlinul este unul dintre cele mai importante hub-uri din Europa pentru startup-uri. Însă acesta este pregătit să ajute antreprenorii care dezvoltă business-uri pe o nişă specifică din zona de sănătate: oftalmologia.

EyeFocus Accelerator, denumirea sub care va funcţiona această entitate, plănuieşte să investească până la 20.000 de euro în startup-uri care aduc pe piaţă soluţii de prevenire, vindecare a bolilor de ochi şi a orbirii, precum şi în cele care propun soluţii tehnologice pentru pacienţii care suferă de probleme oftalmologice.

Startup-urile care vor să acceseze programul acceleratorului din Berlin vor beneficia de mentorat şi traininguri timp de câte 3 luni. EyeFocus îşi va primi primii antreprenori începând cu primul trimestru din 2015, activitatea acestuia desfăşurându-se şi la Londra.

Acceleratorul este sponsorizat de Bayer Healthcare, Zeiss, precum şi de Peppermint Venure Partners, fiind fondat de Tobias Stone şi Alejandro Dussan (fostul şef al diviziei pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa în cadrul Bayer Pharma).

Potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii, peste 280 de milioane de persoane din întreaga lume au probleme oftalmologice. Dintre aceştia, 39 de milioane sunt complet orbi, numărul acestora fiind estimat să crească cu 1-2 milioane de persoane anual. În plus, 90% dintre cei care au probleme oftalmologice trăiesc în localităţi şi ţări cu venituri sub medie.

Este bine de ştiut facptul că 80% dintre bolile ochilor pt fi prevenite sau vindecate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *