WatchShop.ro, unul dintre cele mai mari magazine online cu ceasuri din România, parte a grupului Evolution alături de evoMag, va participa pentru al treilea...
Black_Friday2014_RolexWatchShop.ro, unul dintre cele mai mari magazine online cu ceasuri din România, parte a grupului Evolution alături de evoMag, va participa pentru al treilea an consecutiv la evenimentul Black Friday.

Potrivit oficialilor platformei, premiera din acest an este reprezentată de faptul că în reducerile de Black Friday va intra şi marca de ceasuri de lux Rolex, clienţii având astfel posibilitatea de a cumpăra celebrele produse elveţiene de măsurare a timpului la preţuri foarte avantajoase.

WatchShop pune la dispoziţia clienţilor la ediţia din acest an a Black Friday peste 1.500 de ceasuri şi accesorii. Astfel, cei interesaţi pot beneficia de discount-uri de până la 90% la mărci precum Seiko, Timex, Tissot, Swatch, Calvin Klein, Casio, Fossil, Hugo Boss, Invicta, Festina, Accurist, Harley Davidson, Tommy Hilfiger, I’m Watch, Bulova şi altele.

Pe de altă parte, Rolex este doar unul dintre brandurile de lux care vor intra în ofertă. Ceasuri aparţinând şi altor branduri de lux renumite la nivel mondial vor avea discount-uri de până la 45%, WatchShop marcând astfel o premieră pe piaţa din România.

Catalin Florea_CEO_WatchShop.ro„Pentru ediţia din 2014 a celui mai mare eveniment de shopping am îmbunătăţit oferta. Avem o gamă mult mai variată de branduri şi preţuri pentru toate buzunarele. Cel mai ieftin ceas din ofertă va costa 149 de lei, iar cel mai scump va costa peste 10.000 de lei, exceptând brandurile de lux. Am făcut şi îmbunătăţiri de ordin logistic, astfel încât anul acesta vom expedia toate comenzile în maximum 48 de ore din momentul în care au fost procesate”, a declarat Cătălin Florea, CEO WatchShop.

Pregătirile Black Friday au început în urmă cu aproximativ jumătate de an şi au implicat discuţii şi negocieri cu toţi furnizorii WatchShop, lucru care a permis discounturi mai mari care se ridică anul acesta la peste 600.000 de lei.

„Estimăm pentru ediţia de anul acesta a Black Friday, care va demara pe 21 noiembrie şi va ţine până pe 23 noiembrie, un număr de peste 1.500 de comenzi de aproximativ 200.000 de euro. Iar pe lângă preţurile avantajoase, clienţii vor mai beneficia şi de servicii cu valoare adăugată, precum garanţie extinsă sau posibilitatea deschiderii coletului la livrare”, a mai spus Cătălin Florea.

Clienţii care vor să nu mai aştepte însă până pe 21 noiembrie, pot achiziţiona ceasuri în orice moment la preţ de Black Friday. Astfel, cei care cumpără acum, iar ceasul achiziţionat va avea un preţ mai mic de Black Friday, vor primi diferenţa de bani. 

WatchShop.ro estimează pentru acest an o cifră de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de anul trecut. Magazinul online are, în acest moment, o cotă de piaţă de peste 50% şi are disponibile la vânzare un număr de aproximativ 6.000 de produse din peste 60 de branduri. WatchShop.ro este vizitat în fiecare lună de circa 300.000 de persoane.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *