Academia de Studii Economice (ASE) din Bucureşti va implementa, în perioada următoare, un program integrat pentru intervenţii active de ocupare „e-CarieraTa”ce oferă cursuri acreditate...

antreprenoriatAcademia de Studii Economice (ASE) din Bucureşti va implementa, în perioada următoare, un program integrat pentru intervenţii active de ocupare „e-CarieraTa”ce oferă cursuri acreditate de ANC (Autoritatea Naţională pentru Calificări). Printre acestea se numără și cursurile gratuite de Administrator de firmă ce se vor desfășura în perioada 2014-2015, pentru şomeri şi persoane aflate în căutarea unui loc de muncă.

Principalele motivaţii pentru români de a porni o afacere sunt perspectiva unui al doilea venit – 55%, independent faţă de angajator – 30% şi autorealizarea / posibilitatea de a materializa propriile idei – 23%. Atitudinea pozitivă faţă de antreprenoriat este ridicată în special la tinerii români cu vârsta sub 30 de ani. Jumătate dintre aceştia afirmă că antreprenoriatul va fi mai important în viitor, conform studiului „Antreprenoriatul în România şi spiritul antreprenorial în Europa”, citat de Mediafax.ro.

Cursul de Administrator de firmă este UNIC în România şi face parte din programul integrat pentru intervenţii active de ocupare „e-CarieraTa”, Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, cofinanţat din Fondul Social European.

„Cursul de Administrator de firmă este foarte util tuturor celor care doresc să ocupe un post de conducere sau să îşi gestioneze mai bine propria afacere. Dedicat grupului ţintă al proiectului, şomerilor şi persoanelor în căutarea unui loc de muncă, cursul oferit gratuit reprezintă un avantaj pentru cei care aspiră către un post de lider sau demararea unei activităţi independente”

Meda Vasile, Coordonator activităţi – Orientare şi consiliere profesională al proiectului POSDRU, ID 135301

Astfel, cursurile lansate în programul „e-CarieraTa” vin în sprijinul celor care vor să pună bazele unei afaceri şi au nevoie de îndrumare de specialitate pentru bunul mers al acesteia, cât şi celor care vor să-şi consolideze cunoştinţele în domeniu pornind de la noţiuni de bază de management general, importanţa planificării strategice şi structura sistemului decizional, elemente de organizare a firmei, sisteme, metode şi tehnici de management, continuând cu elemente indispensabile precum: comunicarea, resursele umane, marketingul şi vânzările, managementul financiar, managementul calităţii sau al riscului.

„Cursul de administrator de firmă reliefează aspecte importante ce ţin de dezvoltarea unei afaceri, de la strategii de intrare pe piaţă, la instrumente eficiente în vederea conducerii activităţii unei firme. Un interes deosebit în cadrul cursului este acordat luării deciziilor, negocierilor şi managementului activităţii firmei. Rolul managementului unei companii este coordonarea, care are ca rezultat armonizarea activităţilor tuturor angajaţilor. Succesul acestora înseamnă atingerea scopului prestabilit obţinut în condiţii de eficienţă. Mai mult, managementul trebuie să asigure menţinerea în viaţă a organizaţiei, ceea ce presupune crearea de profit”

Robert Şova, prof. univ. dr., expert informare, promovare şi diseminare din partea Academiei de Studii Economice din Bucureşti

Avantajele / Beneficiile cursului:

  • cursul este GRATUIT!
  • echipa este formată din lectori şi formatori selectaţi de către Academia de Studii Economice din Bucureşti
  • oferirea de subvenţii
  • asimilarea cunoştinţelor teoretice şi practice în domeniul managementului, într-un timp foarte scurt
  • pregătirea cursanţilor pentru a înfiinţa o activitate independentă
  • obţinerea unui certificat acreditat ANC

Competenţele cursului:

  • capacitatea de a lua decizii pentru afaceri profitabile
  • instrumente eficiente în vederea conducerii activităţii unei firme
  • metode de  management bazate pe rezultate
  • competenţe de management,  marketing, juridic, financiar şi resurse umane
  • analiză economică
  • analiză antreprenorială
  • contabilitate
  • utilizarea tehnologiei informaţiei în stocarea şi prelucrarea datelor
  • project management

Cursurile de Administrator de firmă se vor desfășura în perioada 2014 – 2015, iar beneficiarii acestor cursuri sunt şomeri şi persoane aflate în căutarea unui loc de muncă care doresc să își lărgească cunoștințele pentru a deveni antreprenori de succes. Consilierii specializaţi din cadrul programului vor îndruma gratuit cursanții către un plan de carieră bine definit în atingerea scopurilor personale, conform dorinţelor fiecăruia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *