eMAG estimează vânzări în valoare totală de 150 de milioane de lei pe parcursul întregii zile de Black Friday. Reducerile ajung până la 75%...

IMG_0704eMAG estimează vânzări în valoare totală de 150 de milioane de lei pe parcursul întregii zile de Black Friday. Reducerile ajung până la 75% și vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din istoria retailerului online: IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice și climatizare, produse de îngrijire personală și cosmetice, cărţi, jucării, mobilier, auto, articole pentru casă şi grădină.

„În spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori și investiții mari în infrastructura logistică și IT”, explică Iulian Stanciu, director general eMAG.

Pentru pregătirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane lei în servere şi 2 milioane de lei în platforma online. În depozit, produsele din oferta Black Friday ocupă 10.000 de metri pătrați, iar 240 de oameni vor lucra 24h din 24h pentru a pregăti comenzile.

Pentru livrarea produselor, eMAG a încheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD și TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel încât livrările să fie finalizate în decurs de 6 zile.

eMAG va oferi reduceri în valoare de 75 milioane de lei la cele peste 450.000 de produse incluse în oferta specială de Black Friday, pe 21 noiembrie. Si, bineinteles, urmeaza o noua SURPRIZA, marca eMAG! Va vom anunta, în curand!

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *