evoMAG a pregătit pentru ediţia din acest an a Black Friday, care se va desfăşura pe o perioadă de 3 zile începând cu 21...

evomag_blackfridayevoMAG a pregătit pentru ediţia din acest an a Black Friday, care se va desfăşura pe o perioadă de 3 zile începând cu 21 noiembrie, o ofertă de peste 20.000 de produse care vor face obiectul unor reduceri semnificative, de până la 75%. Cele mai mari reduceri vor fi la echipamente electrocasnice şi la produse de îngrijire personală, laptopuri, telefoane mobile, imprimante, tablete, televizoare, echipamente de reţelistică şi componente pentru PC.

Ediţia din acest an Black Friday găseşte evoMAG cu o ofertă mai diversificată, prin urmare cu un stoc mult mai mare de produse în comparaţie cu anii trecuţi şi cu o platformă nouă care oferă o rapiditate mai mare de procesare a comenzilor şi, prin urmare, un timp de livrare mai mic.

“De puţin timp am făcut trecerea la o nouă platformă care ne permite să fim mult mai operativi. Este rezultatul unei munci de 2 ani şi jumătate şi a unei investiţii de aproximativ 150.000 de euro. În plus, vom testa anul acesta un nou flux de lucru prin care vom opera comenzile în regim non-stop, astfel încât să putem trimite de mai multe ori pe zi colete către clienţi”

Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG

O altă noutate pe care evoMAG o pune la dispoziţia clienţilor la ediţia din acest an a Black Friday constă în faptul că nu va mai limita cantitatea de produse comandate.

“Estimăm că perioada celor mai mari reduceri din an ne va aduce între 18.000 şi 20.000 de comenzi finalizate, în valoare de aproximativ 2 milioane de euro. Ne aşteptăm în acest an la aproximativ 500.000 de vizitatori pe site-ul evoMAG în cele 3 zile cât va dura promoţia de Black Friday”, a mai spus Mihai Pătraşcu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *