Vodafone Romania a anuntat, astazi, indicatori financiari principali pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2014-2015, incheiat la 30 septembrie 2014, potrivit rezultatelor raportate...

vodafoneVodafone Romania a anuntat, astazi, indicatori financiari principali pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2014-2015, incheiat la 30 septembrie 2014, potrivit rezultatelor raportate de Vodafone Group Plc..

Vodafone Romania a inregistrat un numar total de 8.507.439 de clienti, dintre care 7.914.267 utilizatori ai serviciilor mobile, reprezentand o scadere cu 60.313, fata de trimestrul precedent. ARPU mobil al Vodafone Romania a ajuns la 6,2 Euro in ultimele trei luni, echivalentul unei cresteri de 4,7% fata de trimestrul anterior.

Veniturile din servicii au scazut cu 5,3% pe baza organica, fata de acelasi trimestru al anului anterior, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrata in vigoare la 1 aprilie 2014. Daca excludem impactul scaderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone Romania au crescut cu 8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe baza organica.

Ravinder Takkar_CEO Vodafone RomâniaRavinder Takkar, President & CEO, Vodafone Romania

“Ne concentram in continuare pe adoptia datelor mobile si pe a oferi utilizatorilor nostri cea mai buna experienta de retea. Acoperirea noastra 4G a crescut la 81% din populatia urbana si, ca rezultat, aproape ne-am dublat numarul de utilizatori ai abonamentelor 4G din intreaga baza de clienti, in ultimul trimestru. Mai mult, in septembrie am lansat si Supernet™, o inovatie menita ofere cea mai buna experienta 4G si 3G, exclusiv pentru utilizatorii Vodafone. Un impact semnificativ pe care l-am observant dupa lansarea Supernet™ a fost la nivel de trafic de date pe smartphone, care a crescut semnificativ, cu peste 150%, fata de acelasi trimestru al anului trecut”.

La 30 septembrie 2014, abonatii serviciilor Vodafone reprezentau 42,2% din baza de clienti, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 57,8%. Utilizatorii serviciilor postpaid au crescut cu 0,6 puncte procentuale de la un trimestru la altul si cu 1,9 puncte procentuale, de la un an la altul.

Consumul de date mobile a crescut cu 63% in trimestrul incheiat la 30 septembrie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Rata de penetrare a smartphone-urilor in baza de utilizatori a crescut cu 6,2 puncte procentuale in trimestrul incheiat la 30 septembrie 2014, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *