Majoritatea românilor nu s-a decis încă dacă va face cumpărături de Black Friday, astfel că o provocare a magazinelor constă în a convinge o...

emag_black_fridayMajoritatea românilor nu s-a decis încă dacă va face cumpărături de Black Friday, astfel că o provocare a magazinelor constă în a convinge o parte cât mai mare dintre românii indeciși să le consulte oferta de Black Friday, afirmă Andrei Cânda, Managing Partner iSense.Solutions. Acesta susține că o soluție de succes ar putea fi realizarea de promoții și promovarea lor intensă exact pentru produsele pentru care oamenii își doresc reduceri.

Aproximativ 28% dintre locuitorii din mediul urban au afirmat că vor face cumpărături de Black Friday, în timp ce jumătate (54%) nu știe sigur dacă va face cumpărături, urmând a lua o decizie în acest sens în funcție de promoțiile existente, arată un studiu realizat de compania iSense.Solutions.

Conform studiului Omnibus Online iSense.Solutions, vor achiziționa produse de Black Friday în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (38%), precum și consumatorii din categoria de vârstă  35-44 de ani (34%). De asemenea, femeile par mai indecise în ceea ce privește cumpărăturile de Black Friday – 59% dintre acestea (față de 49% dintre bărbați) au afirmat că nu știu sigur dacă vor face cumpărături.

Principalele categorii de produse la care consumatorii își doresc promoții de Black Friday pentru a le achiziționa sunt electrocasnicele (28%), telefoanele mobile (18%), televizoarele (18%), produsele de îmbrăcăminte/încălțăminte (12%) și laptopurile/notebook-urile (10%).

„Conform informațiilor iSense.Solutions, consumatorii preferă să cumpere produse electronice, electrocasnice și IT în special din magazinele fizice specializate (63%), urmate de magazinele online specializate (36%) și de hipermarketuri/supermarketuri/magazine de tip “Do It Yourself” (31%). De aceea, o abordare de promovare prin mai multe canale ar putea avea un maxim impact de Black Friday”

Traian Năstase, Managing Partner iSense.Solutions

Promoțiile la laptopuri și telefoane sunt dorite în special de consumatorii tineri, din intervalul de vârstă 15-24 de ani (22% sunt interesați de laptopuri și 30% de telefoane). Interesul pentru promoțiile la telefoane este ridicat și în rândul consumatorilor cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (27%). De asemenea, 29% dintre respondenții din această categorie de vârstă își doresc promoții la televizoare, în timp ce electrocasnicele sunt vizate în special de persoanele cu vârsta cuprinsă între 45 și 54 de ani (41%).

Informațiile sunt extrase din Studiul Omnibus, care a fost realizat online de către compania iSense.Solutions în rândul unui eșantion de 1.000 de respondenți, membri ai Panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 15 ani, din mediul urban din România. Rezultatele au un grad de eroare de +/-3%, la un nivel de incredere de 95%.

Studiul Omnibus iSense.Solutions este realizat lunar, oferind ocazia oricărei companii din România să ia decizii bazate pe informații obținute direct de la consumatorii români.

Datele privind locurile din care sunt achiziționate produse electronice, electrocasnice și IT fac parte din studiul multiclient „Obiceiuri de cumpărare de produse electronice, electrocasnice și IT”, realizat de iSense.Solutions. Studiul a fost realizat pe 1.000 de respondenți și este reprezentativ pentru consumatorii din București, având un grad de eroare de +/- 3%.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *