RE/MAX, lider mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, îşi reia expansiunea pe plan local şi mizează pe...

Razvan Cuc, Director Regional REMAX RomaniaRE/MAX, lider mondial în real-estate şi franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment, îşi reia expansiunea pe plan local şi mizează pe încheierea acestui an cu un număr de 12 francize.

„Începând cu acest an, RE/MAX şi-a reluat expansiunea pe plan local. Astfel, în acest moment, pe piaţa autohtonă există 7 francize, urmând ca până la finele anului să avem 12 birouri în mai multe oraşe din ţară. În ceea ce priveşte business-ul RE/MAX obţinut din comisioanele din tranzacţii imobiliare, acesta va depăşi 430.000 de euro în 2014, ţinând cont că jumătate dintre francize au devenit funcţionale în ultimele luni din an”, a declarat Răzvan Cuc, Director Regional RE/MAX România.

Acesta a subliniat că, în acest moment, master-franciza RE/MAX România se află la Cluj-Napoca, restul birourilor fiind prezente şi în alte oraşe precum Bucureşti, Bistriţa, Arad şi Braşov, iar până la finele anului vor fi acoperite şi locaţii precum Bacău sau Suceava.

La nivel mondial, RE/MAX este prezent în 97 de ţări, cu peste 6.400 de birouri şi 93.000 de agenţi, iar în Europa are 1.500 de francize şi mai mult de 12.500 de agenţi. De altfel, în ţări din Europa, precum Cehia, Germania, Italia, Austria, Portugalia sau Elveţia, RE/MAX este lider de piaţă, prin intermediul birourilor sale fiind realizate cea mai mare parte a tranzacţiilor imobiliare.

Planuri pentru 2015: încă 15 francize şi dublarea afacerilor

Raportat la planurile de viitor ale RE/MAX pe plan local, Răzvan Cuc a afirmat că, în 2015, este vizată ridicarea numărului de francize cu 15 noi locaţii, până la 27 de birouri în întreaga ţară, dar şi o dublare a cifrei de afaceri.

“În primă fază vizăm oraşele mari din România, cu peste 150.000 de locuitori, iar în 10 ani estimăm că vom ajunge la 110 birouri francizate şi peste 1.000 de agenţi imobiliari în întreaga ţară. Este, cu siguranţă, o mare provocare, însă credem că toate atuurile brandului RE/MAX – competenţa, trainingurile oferite, expertiza şi experienţa – vor face diferenţa pe piaţa imobiliară locală”, a mai spus Răzvan Cuc.

Cine poate avea o franciză RE/MAX

Potrivit Directorului Regional al companiei, peste 60% din francizele RE/MAX România reprezintă în acest moment conversii, iar restul sunt start-up-uri.

“Practic, peste jumătate din birourile noastre sunt agenţii imobiliare care au ales să devină francize RE/MAX. Restul, sunt business-uri noi, pornite de la zero, de antreprenori ce îşi doresc să aibă o afacere ce beneficiază de sprijinul unui grup puternic, ca RE/MAX”, a subliniat Răzvan Cuc.

Avantajele unei francize RE/MAX

Conform reprezentantului RE/MAX, achiziţia unei francize aduce o serie de avantaje majore care pot susţine o afacere de succes. Astfel, printre cele mai importante se numără afilierea la o reţea de top, locală şi internaţională, accesul la platforma de listare a proprietăţilor, oferirea de suport de marketing şi programe de training pentru brokeri şi agenţi.

“Practic, prin afilierea la reţeaua RE/MAX, francizele beneficiază de un sistem de promovare a proprietăţilor integrat la nivel mondial şi de încredere în rândul clienţilor. În cadrul francizelor RE/MAX toti agenţii au nevoie de certificări, pe care le pot obţine în urma a minim 150 de ore de training, brokerii având nevoie de cel puţin 200 de ore de training”, a subliniat Răzvan Cuc.

„RE/MAX dispune cea mai bună platformă pentru cei care îşi doresc o afacere în consultanţă imobiliară, oferind cel mai eficient sistem de educaţie în domeniu, tehnologie de ultimă oră, cooperare între birouri şi suportul unui brand puternic. Puterea globală a RE/MAX oferă mediul ideal pentru succes în business şi creştere pe acest segment”, a afirmat, la rândul său, Gil Li-ran, Head of Marketing RE/MAX Israel, Trainer&Coach în real-estate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *