La Fântâna, furnizor de servicii de aprovizionare cu apă şi cafea şi liderul pieţei de apă în sistem watercooler şi purificator, a obţinut locul...

La FantanaLa Fântâna, furnizor de servicii de aprovizionare cu apă şi cafea şi liderul pieţei de apă în sistem watercooler şi purificator, a obţinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign în cadrul galei Aqua Awards 2014.

Evenimentul a fost organizat în luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizaţie reprezentativă la nivel european pentru industria distribuitorilor de apă în sistem watercooler. Campania “Evoluăm odată cu tine”, desfăşurată în perioada aprilie-mai 2014, a inclus componente TV, indoor şi online şi a avut ca obiectiv promovarea gamei de purificatoare La Fântâna.

La Fântâna a fost singurul îmbuteliator din România premiat în cadrul galei. La eveniment au mai participat reprezentanţi ai industriei de apă din Marea Britanie, Italia, Franţa, Polonia, Serbia, Ungaria, Germania, Austria şi alte ţări.

“Acest premiu are o dublă semnificaţie. În primul rând confirmă eforturile La Fântâna şi ale echipei de comunicare de a promova conceptul de purificator, care oferă o apă curată şi proaspătă pentru acasă sau la birou, şi în al doilea rând demonstrează că România este competitivă pe plan european în industria apei în sistem watercooler”

Ana Maria Gate, Marketing Manager La Fântâna

Purificatoarele reprezintă soluţii eficiente de filtrare care se pot instala atât acasă, cât şi la birou. Acestea se conectează uşor şi rapid la reţeaua de apă potabilă şi reduc sau elimină sedimentele şi rugina, clorul, solvenţii şi posibilele cysturi de paraziţi. Rezultă astfel o apă fără miros care îşi recapătă gustul natural.

Aqua Awards premiază excelenţa în marketing, relaţii publice, produse, sustenabilitate şi proiecte de mediu. Gala se organizează de 20 de ani, timp în care au fost decernate peste 400 de premii. Printre categoriile de concurs se numără: cel mai bun website, cea mai bună inovaţie de produs, cea mai bună campanie de sănătate şi hidratare, cea mai bună iniţiativă verde şi cea mai bună campanie de marketing.

Watercoolers Europe este o organizaţie non-guvernamentală dedicată protejării şi promovării industriei de watercoolere. A fost fondată în 1993 şi în prezent numără peste 300 de membri din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *