De la firme de  taximetrie până la multinaționale, dezvoltarea și întreținerea de servicii IT a trecut foarte repede de la curiozitate la cerință de...
avangateDe la firme de  taximetrie până la multinaționale, dezvoltarea și întreținerea de servicii IT a trecut foarte repede de la curiozitate la cerință de business. În spatele tuturor cerințelor și obiectivelor stabilite de management, se regăsesc două categorii principale de specialiști: programatorii, cei care dezvoltă aplicațiile software necesare oricărui business (dev) și administratorii de sistem (ops).

Deseori se vorbește despre un război între cele două tabere, dar totul nu este decât o legendă. Cum pot conviețui pașnic programatorii și administratorii de sistem vom afla din următoarea întâlnire din seria Avangate Tech Sessions ce va avea loc la TechHub, în data de 11 noiembrie 2014, începând cu ora 18.00. Accesul este gratuit, însă există o limită de locuri accesibile.

Sesiunea “DevOps sau Dev și Ops: Programatori versus Administratori de sistem. E posibilă o conviețuire pașnică?“, susținută de reprezentanții Avangate, lider în piața de soluții eCommerce pentru producători de software, SaaS și servicii cloud, își propune să dezbată modalitățile prin care cele două resurse – dezvoltatorii și administratorii de sistem – pot fi utilizate cât mai eficient într-un mediu de dezvoltare de software, fie el companie sau departament IT.

Dezbaterea va fi moderată de către însuși co-fondatorul Avangate, Cristian Badea, actualmente CIO al companiei, iar cele două categorii de specialiști vor fi reprezentate de Petru Rațiu, Senior System Administrator și Serban Ghiță, Senior Software Engineer Mobile Development.

Cristian Badea are o perspectivă bine definită în industria de software, fiind chiar el un dezvoltator. În același timp, experiența sa de peste 15 ani în industria IT acoperă atât dezvoltarea de software, cât și aspectele legate de business și zona financiară a acestuia. Cristian conduce proiecte multidepartamentale care abordează funcționalități și inovații în platforma Avangate. Nu în ultimul rând este responsabil cu dezvoltări legate de scalabilitate, securitate a platformei și de planificarea eficientă a resurselor în cadrul companiei.

Atât Petre Rațiu, cât și Șerban Ghiță au o experiență de peste 10 ani în industria de software.

“Sunt trei motive pentru care un specialist implicat în dezvoltarea de software ar trebui să participe: află ceea ce știi deja, dar poate nu conștientizeză – că uptime-ul, adică timpul în care platforma este funcțională este atât responsabilitatea programatorilor cât și a administratorilor de sistem, află cum să se concentreze pe rezultate în loc de procese și care sunt provocările comune ale echipelor de dezvoltatori și administratori într-un mediu online. Mai mult, împreună cu participanții vom putea dezbate subiecte care sunt foarte arzătoare în companiilor lor”, menționează Cristian Badea, CIO Avangate.

Până în prezent, programul a inclus alte patru întâlniri pe temele “HTML 5”,“Estimarea Agile”, “Responsive Websites” și “Workshop Product Management” adunând de fiecare dată peste 100 de participanți. Programul Avangate Tech Sessions încurajează schimbul de idei și relaționarea profesională a celor mai buni specialiști din industria de software.

La fiecare sesiune Avangate Tech Sessions, compania pune la dispoziția participanților fragmente din provocările pe care le întâmpină în fiecare zi prin intermediul unora dintre cei mai buni specialiști din cadrul companiei. În prezent, Avangate are la București o echipă de peste 60 specialiști software, dublată de o echipă de management și vânzări de 140 persoane, împărțită între sediile din Silicon Valley și București.

Avangate este lider în piața de soluții eCommerce pentru producătorii de software și servicii cloud, sprijinindu-i pe aceștia să își crească vânzările online prin orice punct de vânzare și orice model de business ar aplica, dar și să dezvolte propriile canale de distribuție pentru a-și scala afacerile cât mai profitabil și pentru a intra pe noi piețe.  Soluțiile Avangate includ o platformă de comerț electronic completă, modulară și sigură ce integrează eCommerce, facturare  abonamente, plăți la nivel global, un sistem de management al partenerilor, dar și o rețea de afiliați ce se află în continuă expansiune.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *