Sorin Stancu, Country Manager Balcani la Marks & Spencer, a declarat pentru Fashion Trends Magazine că vizează extinderea în anul 2015, atunci când Marks & Spencer ar...

Sorin Stancu, Country Manager Balkans (2)Sorin Stancu, Country Manager Balcani la Marks & Spencer, a declarat pentru Fashion Trends Magazine că vizează extinderea în anul 2015, atunci când Marks & Spencer ar putea ajunge la 10 magazine în România. Reprezentantul companiei susține că deschiderea de noi unități este posibilă și în provincie nu numai în capitală.

Recent, Marks & Spencer a prezentat noile colecții pentru sezonul de toamnă – iarnă 2014 realizate urmărind cinci povești diferite – Simple Luxe, Gentle Woman, Down Town, Modernist și The Arts. Prezenți la eveniment, am aflat care sunt elementele cheie definitorii ale noilor colecții și am admirat outfit-uri și piese vestimentare ce aparțin celor cinci tendințe, care evidențiază angajamentul permanent al Marks & Spencer față de un desig modern, inovație și calitate excepțională. Mai mult, am aflat care sunt tendințele sezonului chiar de la reprezentanții Marks & Spencer de la Londra.

Lottie Tarpey, Heand of Trend Content la Marks & Spencer, a declarat: “În această toamnă, una dintre piesele mele preferate din noua colecție M&S este puloverul Autograph cu o textură moale și imprimeu grafic ce poate fi purtat cu pantaloni gri sau cu jeans albi. Iarna, piesa se potrivește perfect cu o fustă creion neagră și tocuri. Este o piesă esențială pentru sezonul de toamnă – iarnă deoarece are o textură moale și un design lejer ce îl face ușor de purtat. În contrast, blana este în tendințe, iar blana artificială de calitate de la Marks & Spencer face ca această textură statement să fie must – have pentru garderoba de iarnă. Nuanța de ruginiu a jachetei Autograph din blană artificială este pusă în valoare când este asortată cu rochia ruginie de tip tunică. De asemenea, aceasta poate fi asortată și cu un tricou alb, jeans și mocasini, pentru un look stylish, ușor de realizat. Jacheta aduce texturi bogate, culoare și versatilitate.

Rolul lui Lottie este de a lucra cu mai multe echipe din cadrul M&S, asigurându-se că oferă clienților în magazine, pe website și în campaniile de publicitate un mesaj despre un stil ce oferă încredere.

VEZI noile colecții:

Marks & Spencer lansează colecția Best of British pentru femei toamnă – iarnă 2014. Galerie FOTO

Marks & Spencer a lansat colecția Best of British pentru bărbați toamnă – iarnă 2014

Elina Stathopoulou, Head of Marketing Grecia și Balcani la Marks & Spencer, a declarat: “Colecția Marks & Spencer pentru noul sezon de toamnă – iarnă aduce un design modern ce curpinde culori pastelate și diferite texturi precum materialele somptuoase de înaltă calitate, alături de nuanțele calde, reinventând astfel clasicul feminin. Noua direcție combină estetica minimalistă cu tonuri calde și creează siluete elegante potrivite oricărei femei care dorește să iasă în evidență.”

Sorin Stancu, Country Manager Balcani la Marks & Spencer, a mai spus că noile colecții nu se regăsesc în totalitate în magazine, fiecare unitate având însă partea basic din colecție. În paralel cu extinderea, Sorin susține că Marks & Spencer se gândește pe viitor și la deschiderea unui magazin online. “Marks & Spencer are o tradiție de peste 130 de ani și suntem mândri că am rămas fideli valorilor noastre fundamentale precum Calitate, Valoare, Servicii, Inovație și Încredere și lucrăm permanent pentru a ne asigura că oferta noastră continuă să fie relevantă pentru clienții noștri. Cea mai recentă colecție pentru sezonul de toamnă – iarnă 2014 se concentrează pe o calitate excepțională și stil încrezător, demonstrând în mod clar angajamentul continuu al M&S față de design modern, care răspunde nevoilor femeilor și bărbaților contemporani”, a încheiat acesta.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *