Royal Philips a urcat 20 de locuri în topul celor mai inovatoare companii din lume, realizat de Boston Consulting Group (BCG), ajungând pe locul...

Philips-322502379-55PUS9109_12-E2P-global-001Royal Philips a urcat 20 de locuri în topul celor mai inovatoare companii din lume, realizat de Boston Consulting Group (BCG), ajungând pe locul 29 din 50.      

Philips, companie ce îşi propune să îmbunătăţească viaţa a 3 miliarde de oameni în fiecare an, până în 2025, se bazează pe inovaţie, lucru recunoscut prin acest clasament. Pentru realizarea topului, Boston Consulting Group a intervievat mii de manageri pentru a înţelege mai multe despre tendinţele de inovaţie şi pentru a identifica cele mai inovatoare companii din lume.

Philips reuneşte R&D şi expertiza de proiectare pentru a veni în întâmpinarea provocărilor pe termen lung cu care lumea noastră se confruntă – o nevoie tot mai mare pentru sănătate, concentrându-se pe bunăstarea personală şi pe cererea în creştere pentru soluţiile eficiente din punct de vedere energetic, de exemplu – pentru a crea soluţii inovatoare care să răspundă nevoilor oamenilor.

“De mai bine de 120 ani ne axăm pe îmbunătăţirea vieţii oamenilor cu un flux constant de inovaţii revoluţionare, iar acest lucru arată că ritmul nostru în acest domeniu vital este în creştere. BCG este un clasament riguros şi sunt mândru să văd performanţa noastră îmbunătăţită – este un efort de echipă adevarată, formată din mii de oameni din cadrul Philips, care ne ajută să inovăm.”

Jim Andrei, Chief Strategy and Innovation Officer, Philips

În septembrie, Philips a prezentat angajamentul său de a crea un viitor mai durabil, cu o serie de produse şi servicii inovatoare, la Philips Innovation Event.

În acest an compania sărbătoreşte, de asemenea, 100 de ani de la înfiinţarea Philips Research; una dintre cele mai mari organizaţii de cercetare corporatistă din lume, care a generat 165.000 de brevete acordate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *