UPC România, companie membră Liberty Global, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii, a lansat serviciul UPC Wi-Free prin...
UPC Wi-FreeUPC România, companie membră Liberty Global, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii, a lansat serviciul UPC Wi-Free prin care clienţii de internet ai UPC beneficiază de acces gratuit şi nelimitat la web în afara casei.

În esenţă, Wi-Free oferă acces la internet wireless prin sute de mii de hotspot-uri din ţară şi alte milioane de hotspot-uri din străinătate.

La nivelul pieţei se remarcă o nevoie ridicată de conectivitate în afara casei prin Wi-Fi – 52% dintre persoanele adulte din mediul urban folosesc conexiuni Wi-Fi în afara casei, în timp ce internetul mobil (3G/4G) este folosit de 29%, iar internetul mobil prin stick USB de 23% (potrivit unui studiu de piaţă realizat în 2014, prin intermediul GfK, pe utilizatori de servicii fixe de telecom, din mediul urban).

Pe măsură ce rata de penetrare a dispozitivelor compatibile Wi-Fi (smartphone-uri, tablete) creşte, nevoia unei conexiuni permanente la internet creşte şi ea. În 2013, 32% dintre utilizatorii români de internet navigau de pe smartphone, iar 14% de pe tabletă.

“Clienţii vor să fie conectaţi oriunde, oricând, pe orice dispozitiv. UPC Wi-Free este un produs global, care revoluţionează experienţa clienţilor noştri. Oferă acces simplu, gratuit şi nelimitat la sute de mii de hotspot-uri din România. Foarte important, cu Wi-Free, clienţii noştri de internet au Wi-Fi gratuit şi în străinătate – în Europa există deja milioane de hotspot-uri UPC Wi-Free, iar numărul lor creşte zi de zi”, declară Robert Redeleanu, CMO UPC România.

Mobilitatea în interiorul casei a fost şi rămâne una din priorităţile UPC România. În acest moment, 57% dintre clienţii Fiber Power au Wi-Fi de la UPC, ceea ce reprezintă o dublare faţă de perioada similară a anului trecut. În ultimii 4 ani, în baza UPC, numărul clienţilor de internet cu Wi-Fi a crescut de 14 ori. UPC Wi-Free reprezintă pasul următor – internetul de la UPC depăşeşte perimetrul casei şi iese în stradă.

Conectarea la UPC Wi-Free este simplă şi automată. Primul pas pentru activarea serviciului este crearea unui cont My UPC, urmată de configurarea parolei Wi-Free. Odată autentificat, un client de internet UPC va rămâne conectat permanent în locaţiile în care există acoperire Wi-Free. Accesul la internet este gratuit, nelimitat şi sigur – doar clienţii autentificaţi se pot conecta.

Un aspect foarte important este faptul că Wi-Free foloseşte o lăţime de bandă dedicată, suplimentară (10 Mbps download), independentă de banda alocată abonamentului fiecărui client. UPC Wi-Free funcţionează prin crearea a două reţele wireless distincte şi poate suporta până la 5 conexiuni simultane UPC Wi-Free.

“UPC Wi-Free aduce mobilitate serviciilor noastre şi ne apropie de obiectivul de a-i conecta pe clienţii noştri oriunde ar fi. Accesul gratuit şi nelimitat la internet, atât în ţară, cât şi în străinătate, fără costuri suplimentare, reprezintă un beneficiu puternic. UPC îşi ascultă clienţii şi le oferă servicii care răspund foarte bine nevoilor actuale de conectivitate şi divertisment”, completează Robert Redeleanu.

Încă din momentul lansării, UPC Wi-Free are o acoperire de sute de mii de hotspot-uri în România şi milioane de alte puncte de acces în Europa, în ţările Liberty Global. Serviciul va fi disponibil, în curând, şi în alte ţări europene, dar şi în SUA, datorită acordului dintre Liberty Global şi Comcast.

UPC România oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 300 de localitãţi. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.158.100 de clienţi la universul digital. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare vitezã, Fiber Power 200 Mbps.

Liberty Global, plc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu, cu operaţiuni în 14 ţări. Grupul oferă servicii 3Play –  televiziune, Internet în bandă largă şi telefonie – prin intermediul unor reţele de generaţie următoare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 24,5 milioane de clienţi. La 30 iunie 2014, aceştia aveau 49 milioane de abonamente. Brandurile Liberty Global includ Virgin Media, UPC, Unitymedia Kabel BW, Telenet şi VTR. Operaţiunile grupului includ totodată şi Liberty Global Business, divizia de servicii pentru companii şi Liberty Global Ventures, un fond de investiţii.

  • Nicusor

    28/10/2014 #1 Author

    Ce chestie super tare. Adica a facut-o so RDS-ul dar nu la nivelul asta.
    Ei au cateva surse de semnal, si acelea merg foarte prost.
    Acum chiar regret enorm ca nu sunt client UPC 🙁

    Reply

  • Marcusu

    29/10/2014 #2 Author

    De cand am citit stirea ma pot declara unul dintre cei mai fericiti clienti ai Upc.
    Voi folosi acest serviciu din plin

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *