Platforma de comenzi de mâncare online foodpanda, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, raportează că aplicaţia destinată dispozitivelor...
foodpanda_appPlatforma de comenzi de mâncare online foodpanda, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, raportează că aplicaţia destinată dispozitivelor mobile a atins pragul de 5 milioane de descărcări.

În ultimele luni, compania s-a concentrat în mod special pe zona de mobilitate, după lansarea noii generații de aplicații mobile pentru comenzile de mâncare, în iulie 2014.

Aplicația este disponibilă gratuit pentru dispozitivele iOS, Android și Windows Phone din peste 40 de țări de pe 5 continente. Aceasta este prezentă în App Store, Google Play și Windows Phone Store.

Numărul comenzilor înregistrate de pe mobil a crescut constant de la lansarea primei versiuni a aplicației, în 2013. Arabia Saudită, Rusia, Brazilia și România sunt țările în care majoritatea utilizatorilor preferă să comande mâncare prin intermediul aplicației mobile, peste 60% din comenzile din aceste țări fiind înregistrate via smartphone.

La nivel global, aplicația foodpanda a fost descărcată în special pe dispozitivele Android, 62% dintre instalările aplicației foodpanda/hellofood fiind realizate pe telefoanele care rulează acest sistem de operare.

În special în Africa, Europa de Est și America Latină, numărul descărcărilor aplicației pentru dispozitive Android este semnificativ mai mare decât cel pentru iOS. Cu toate acestea, utilizatorii Apple par a fi clienții cu apetitul cel mai mare – în toate regiunile în care foodpanda/hellofood este prezentă (Asia, Europa de Est, Orientul Mijlociu, Africa și America Latină), numărul comenzilor de mâncare realizate de pe dispozitive iOS este mai mare decât cel al comenzilor de pe dispozitivele Android.

foodpanda„Trăim în vremuri revoluționare, în care oamenii încep să petreacă din ce în ce mai mult timp în fața ecranului telefonului mobil decât în fața televizorului sau a calculatorului, în special în țările în curs de dezvoltare. Telefonul mobil este cel mai important canal de acces pentru dezvoltarea serviciilor online. Mobilitatea se potrivește strategiei noastre de a oferi posibilitatea plasării unei comenzi pentru mâncare oricând, de oriunde și de către oricine și ne permite să interacționăm în mod direct cu clienții noștri atunci când acestora le este foame, chiar de pe telefonul mobil. Viitorul comenzilor de mâncare va fi reprezentat de mobile, iar poziționarea noastră este cea mai potrivită pentru această tendință”, a declarat Ralf Wenzel, Co-Fondator și Managing Director al grupului foodpanda.

Plasarea comenzilor de mâncare de pe dispozitivele mobile este chiar mai convenabilă decât cea de pe calculator. Aplicațiile foodpanda, hellofood și Delivery Club le oferă utilizatorilor toate opțiunile disponibile și pe website-ul foodpanda. Clienții pot plăti cu ușurință fie prin intermediul telefonului mobil, fie la livrare, își pot comanda de fiecare dată felurile preferate, pot vizualiza fotografii ale preparatelor, pot citi recenzii și evaluări și pot vedea ofertele speciale de la o mare varietate de restaurante. În plus, aplicația permite personalizarea felurilor de mâncare, prin alegerea, înlocuirea sau adăugarea topping-urilor preferate.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 300 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați și Sibiu.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *