Proprietarii OSHO, primul restaurant-măcelărie din România şi unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de...
OSHO (23)Proprietarii OSHO, primul restaurant-măcelărie din România şi unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, în creştere faţă de anul trecut după închiderea OSHO Fish.

Totodată, brandul care aniversează patru ani de la deschiderea primului restaurant, vizează extinderi pentru perioada următoare.

„OSHO este în momentul de faţă cel mai calitativ restaurant-măcelerie din România, în fapt iniţiatorul acestui concept. OSHO a fost primul restaurant cu aged beef şi fripturi aduse din America, Noua Zeelandă, Franţa, Irlanda, iar acum ne dorim să rămânem inovatori, prin noile cutt-uri din America şi Noua Zeelandă. Avem de asemenea şi o selecţie de seafood şi pește aduse proaspete de 3 ori pe săptămână din Grecia. În plus în luna ce urmează vom deschide un nou restaurant Oro Toro by Osho în Centrul Vechi, pe strada Franceză, unde se vor putea găsi cele mai bune preparate din vită precum Angus beef maturată, dar şi pește şi fructe de mare din Spania”, explică Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Chiar dacă este unul dintre cele mai scumpe restaurante din ţară, OSHO are de la an la an mai mulţi clienţi. Peste 80% dintre clienţi au peste 35 de ani, sunt corporatişti, politicieni sau oameni de afaceri. Dintre aceştia 65% sunt clienţi fideli, restaurantul având un grad de ocupare de 85% în prima parte a anului.

Restaurantul OSHO are acţionari noi. Rădulescu vinde către familia Malideros

Conceptul restaurantului este unul dublu: atât restaurant, cât şi măcelărie. În acest sens cei ce nu doresc să ia masa în cadrul restaurantului îşi pot alege unul sau mai multe din cutt-urile suculente de vită care se pot găti acasă.

Produsele preparate la Osho sunt alese cu grijă de specialişti pentru a oferi cel mai bun gust clienţilor săi. Prepararea cărnii de vită se face cu ajutorul unui utilaj special numit cuptorul Josper ce uneşte gustul grătarului şi suculentă cărnii făcute la cuptor.

Restaurantul oferă de asemenea conceptul „special cut of the week” unde bucătarul oferă în fiecare săptămână un nou tip de carne de vită precum Wagyu sau Black Angus Ribeye pentru clienţii cu o adevărată dragoste pentru carne. Cut of the week poate fi vizionat în fiecare săptămână pe site-ul oficial al restaurantului.

OSHO Fish s-a transformat în Retsina. Familia Malideros vrea un business cu 30% mai mare

Osho este primul steakhouse din România unde se găseşte carner de vită maturata adusă din America, Noua Zeelandă, Franţa, Irlanda. Tot aici clienţii pot găsi burgeri al căror gust unic nu îl mai găsim decât în Statele Unite.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *