Din dorinţa de a fi cât mai aproape de clienţii săi, începând din luna octombrie, Raiffeisen Broker de Asigurare – Reasigurare adaugă noi canale...

Iulia OsmanDin dorinţa de a fi cât mai aproape de clienţii săi, începând din luna octombrie, Raiffeisen Broker de Asigurare – Reasigurare adaugă noi canale de comunicare, pe lângă platformele deja existente: RCA Online și Youtube.com.

Paginile conțin link-uri către platforma de RCA online a companiei, informații și sfaturi utile din domeniul asigurărilor, iar toți cei interesați care o accesează pot comunica, de asemenea, direct cu un consultant Raiffeisen Broker de Asigurare – Reasigurare.

„Se spune în ultimul timp că dacă nu ești prezent în reţelele de socializare nu exiști. Am ales să fim prezenți și în social media pentru a fi mai aproape de clienţii noştri, să aflăm rapid și facil nevoile pe care aceștia le au de la un broker de asigurare sau ce îi nemulțumește. Astfel, atât clienţii actuali, cât şi cei viitori, ne pot găsi de acum înainte şi pe Facebook, Twitter şi Google+, platforme pe care vom comunica şi unde îi aşteaptăm cu informații utile despre serviciile și polițele de asigurare, dar și cu multe surprize.”

Iulia Osman, director executiv al Raiffeisen Broker de Asigurare – Reasigurare

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *