Stefanini a ajuns la 1.000 de angajați în România și plănuiește să angajeze încă 100 de specialiști IT până la finalul acestui an.  Stefanini...

stefanini

Stefanini a ajuns la 1.000 de angajați în România și plănuiește să angajeze încă 100 de specialiști IT până la finalul acestui an. 

Stefanini România, subsidiara locală a Stefanini, unul dintre principalii jucători globali în externalizarea de servicii IT, sărbătorește 10 ani pe piața locală cu o cifră de afaceri de 17,3 milioane de euro în 2013 și 1.000 de angajați în prezent în centrele de livrare din București și Sibiu. În plus, compania are planuri de extindere a echipei locale și estimează ca, până la sfârșitul acestui an, să ocupe alte 100 de poziții, în momentul de față fiind în căutare de specialiști suport IT, analiști, dezvoltatori software, specialiști testare, tehnicieni helpdesk și manageri de proiect.

Stefanini a deschis filiala din România în 2004, în București, acesta fiind principalul centru din Europa al grupului, iar în 2008 a inaugurat biroul din Sibiu, specializat în principal în furnizarea de servicii de suport IT în limba germană.

De-a lungul celor 10 ani de prezență pe piața locală, Stefanini a derulat peste 100 de proiecte IT pentru companii din diverse domenii, principalele industrii către care compania livrează servicii fiind cea farmaceutică, cea de producție și cea a serviciilor profesionale. În prezent, angajații celor două centre din România furnizează servicii IT pentru companii din peste 50 de țări, în special din SUA, Germania și Franța.

Andreea Stanescu, Service Delivery Senior Director„În 2014 am adăugat în portofoliu un număr semnificativ de clienți – peste 10 companii noi, reușind, în același timp, să menținem clienții deja existenți. Vedem în continuare potențial în domenii precum cel al producției, farmaceutic sau FMCG și ne așteptăm la un ritm similar de creștere în 2015”

Andreea Stănescu, Service Delivery Senior Director, Stefanini România

În ceea ce privește serviciile oferite, proiectele de service desk reprezintă 70% din totalul afacerilor Stefanini în România, fiind urmate de serviciile de dezvoltare aplicații (20%), în timp ce 10% din business este reprezentat de serviciile de infrastructură IT.

Sabin Girlea, Application Development Division Director„În cadrul grupului există o divizie de excelență pe zona de dezvoltare mobile și ne bucurăm că aceasta este localizată în România. De asemenea, ne mândrim cu faptul că 80% dintre proiecte sunt dezvoltate folosind tehnici Agile. În ceea ce privește divizia de dezvoltare software, aceasta a înregistrat o creștere cu 30% a cifrei de afaceri anul acesta, principalele piețe pentru care dezvoltăm soluții fiind cele din Vestul Europei”

Sabin Gîrlea, Application Development Division Director, Stefanini România

Cu 800 de angajați în centrul din București, în creștere cu 38% față de anul anterior, și 200 de angajați în Sibiu, cu 67% mai mulți față de 2013, Stefanini este cel mai mare angajator brazilian de pe piața locală.

Activitățile de recrutare desfășurate de companie presupun aproximativ 3.000 de interviuri în fiecare an, dintre care 15%-20% se finalizează cu o angajare. În acest ritm, Stefanini va încheia anul 2014 cu 57% mai mulți angajați decât în 2013.

Majoritatea angajaților Stefanini din România sunt tehnicieni de suport (60%), specialiștii IT și managerii de proiect reprezentând 20%, în timp ce alți 20% sunt dezvoltatori de aplicații ce lucrează în centre de livrare din București.

Henk Van Ursel, EMEA HR Director„În afară de profesioniști cu abilități tehnice, căutăm candidați care sunt capabili și dornici să învețe, care sunt ambițioși, disciplinați și flexibili atunci când vine vorba de deplasări temporare în străinătate. Considerăm că aceste trăsături stimulează angajații să fie orientați către rezultate și către clienți, ceea ce în schimb îi ajută pe ei să aibă succes”

Henk Van Ursel, EMEA HR Director, Stefanini

Compania pune preț și pe competențele lingvistice ale profesioniștilor IT din România, angajații din cele două centre de pe plan local oferind servicii de suport IT în 12 limbi: engleză, franceză, italiană, germană, spaniolă, portugheză, română, maghiară, rusă, greacă, bulgară și ebraică.

În ceea ce privește perspectivele de dezvoltare profesională în cadrul companiei, durata medie de timp în care un specialist entry-level este promovat la următorul nivel este de 12 – 18 luni, în timp ce tehnicienii de suport nivel 1 au la dispoziție două etape pe care trebuie să le parcurgă pentru a trece de poziția entry-level, prima etapă putând fi finalizată după numai 6 luni.

Nu în ultimul rând, Stefanini investește în dezvoltarea și motivarea echipei, derulând programe de recunoaștere a meritelor angajaților și programe finanțate de clienți, oferind în același timp beneficii precum asigurări private de sănătate disponibile și pentru membrii familiei angajatului, dar și diverse facilități la locul de muncă, cum ar fi camere de relaxare sau o sală de masaj.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *