Salterra, retailerul multi-brand specializat în produse dedicate somnului, isi propune sa atinga o cifră de afaceri de peste 500.000 euro pana la sfarsitul anului si...

Salterra IasiSalterra, retailerul multi-brand specializat în produse dedicate somnului, isi propune sa atinga o cifră de afaceri de peste 500.000 euro pana la sfarsitul anului si o retea de 4 magazine. Recent, Salterra și-a extins rețeaua națională de magazine cu două noi showroom-uri în Brasov și Iasi. Investitia este estimata la 125.000 de euro directionati in amenajarea magazinelor, stocuri si promovare.

Situate stradal, pe artere cu vad comercial, showroom-urile au in medie 100 mp si  prezinta peste 500 produse dedicate somnului: saltele, topuri de saltea, somiere tapițate și paturi sau canapele până la pilote, perne, lenjerii de pat sau protecții de saltea.

“Venind cu o ofertă integrată cu produse de calitate dedicate somnului, care ne diferențiază față de competiție, showroom-urile Salterra din Brașov și Iași oferă clienților din aceste orașe posibilitatea să compare, să testeze, să vadă ce li se potrivește ca gusturi, stil și, nu în ultimul rând, ca buget. E ceea ce ne dă speranța că vom avea succes și că vom putea propune această soluție și clienților din alte orașe din România.Vizăm să ne extindem rețeaua direct sau prin distribuitori, iar următorul oraș unde plănuim să deschidem un nou magazin Salterra este Constanța

Marcela Moss, Director General Salterra

Colecțiile prezentate în cele două noi magazine includ patru mărci ale grupului Pikolin, lider european în produse dedicate somnului: Pikolin, Epeda, Sunlay și PikolinHome, completate de game de produse fabricate în România.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *