Doar ce au anunţat încasările pentru trimestrul al patrulea al anului fiscal în curs, că oficialii Apple se aşteaptă ca vânzările din perioada sărbătorilor...
appleDoar ce au anunţat încasările pentru trimestrul al patrulea al anului fiscal în curs, că oficialii Apple se aşteaptă ca vânzările din perioada sărbătorilor de iarnă să atingă niveluri record.

Telefoanele cu ecrane de dimensiuni mai generoase, tabletele mai subţiri şi facilităţile Apple Pay sunt principalele motoare prin care compania americană vizează să-şi alimenteze veniturile din ultima parte a anului şi să atingă noi recorduri.

Potrivit reprezentanţilor companiei din Cupertino, rulajul pentru ultimele trei luni ale lui 2014 ar putea varia între 63,5 miliarde de dolari şi 66,5 miliarde de dolari, cu mult peste cele 57,6 miliarde de dolari înregistrate în perioada sărbătorilor de iarnă din 2013.

Revenind la datele raportate de companie pentru trimestrul încheiat la 27 septembrie, trebuie să menţionăm faptul că profitul net a crescut la 8,47 miliarde de dolari, de la 7,51 miliarde de dolari, în timp ce încasările Apple s-au ridicat la 42,1 miliarde de dolari, un plus de 12% faţă de perioada similară a anului anterior.

Tablete subţiri şi cu Touch ID şi un iMac cu ecran performant (“Retina 5k”), noutăţile Apple din octombrie

În al patrulea trimestru al acestui an fiscal, gigantul american a vândut 39,3 milioane de iPhone-uri (datele includ şi cele peste 10 milioane de gadgeturi iPhone 6 şi 6 Plus vândute în prima săptămână de lansare), un plus de 16% faţă de gadgeturile vândute în 2013.

În ceea ce priveşte tabletele, Apple a vândut 12,3 milioane de unităţi în ultimele trei luni, sub cele 13 milioane de device-uri estimate de analişti.

Dacă previziunile companiei se adeveresc, ar însemna al patrulea an de succes al lui Tim Cook, devenit CEO în 2011.

iPhone 6 și iPhone 6 Plus, la precomandă începând de vineri, 24 octombrie

De la preluarea funcţiei, strategia lui Cook s-a concentrat pe împingerea lansării celor mai populare produse ale companiei spre începutul perioadei de cumpărături pentru sărbătorile de iarnă, faţă de lansările iniţiale care avea loc prin primăvară.  Trendul a început odată cu lansarea iPhone 4 şi a iPad Mini, în 2011 şi, respectiv, 2012, o mişcare clar ţintită spre atragerea cât mai multor consumatori dornici să ofere gadgeturile companiei drept cadouri în perioada sărbătorilor de iarnă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *