Cele mai multe plăți online cu cardul realizate anul acesta pentru produse și servicii comercializate de magazinele online românești au fost făcute de bucureșteni,...

Cele mai multe plăți online cu cardul realizate anul acesta pentru produse și servicii comercializate de magazinele online românești au fost făcute de bucureșteni, urmate, la egalitate, de plățile realizate din Cluj și Timișoara, potrivit informațiilor NETOPIA mobilPay, unul dintre cei mai mari procesatori de plăți online cu cardul din România și liderul pieței locale de mobile payments.

Informațiile NETOPIA arată că bucureștenii sunt cei mai fideli clienți ai comerțului electronic din România, circa 50% din totalul plăților online cu cardul procesate NETOPIA mobilPay de la începutul anului până în prezent provenind din Capitală.

Următoarele orașe din România în care se plătește cel mai mult online cu cardul sunt Cluj-Napoca și Timișoara, fiecare cu o pondere de aproximativ 4,5% din totalul plăților procesate de la începutul lui 2014.

Antonio Eram, Netopia„Datele arată un trend natural, locuitorii Capitalei sunt cei mai expuși la avântul online-ului, atât la nivel de informații, cât și raportat la numărul de comercianți  online cu livrare rapidă în București, evident mai mulți decât în restul țării.

La fel de firesc în top urmează Cluj-Napoca și Timișoara, având în vedere nivelul de trai și economia dezvoltată prin comparație cu alte zone din țară. Loc de creștere există, așteptăm și depunem eforturi de a promova și informa consumatorii  în direcția plății online cu cardul, cea mai sigură și simplă pentru cumpărăturile online”

Antonio Eram, CEO și Fondator NETOPIA mobilPay

plati online_ top orase

Locul trei în topul orașelor cu cei mai mulți români care plătesc online este ocupat de Brașov, cu 4% din totalul plăților, urmat, în ordine, de Iași – 3.2% și de Constanța – 3%.

Referitor la obiceiul și intervalul de cumpărare, datele NETOPIA mobilPay arată că majoritatea românilor cumpără online în timpul săptămânii, de la birou. Mai mult, cifrele arată nu numai că oamenii tind să cumpere de la birou, în intervalul orar 9:00-17:00, dar și că cheltuie în medie, de două ori mai mult și mai scump decât de acasă. Conform reprezentanților companiei, media tranzacțiilor procesate în intervalul orar 9:00 – 17:00 este cu circa 40% mai mare decât media pe orele 18:00 – 22:00.

Potrivit Garanti Bank, banca parteneră a NETOPIA mobilPay, cea mai mare pondere a tranzacțiilor online o dețin comercianții din zona de turism, urmați de cei din telecom, IT, fashion și asigurări.

“Cardul este unul dintre cele mai importante instrumente de plată, iar numărul tranzacțiilor continuă să crească de la un an la altul, mai ales în mediul online. Portofoliul Garanti Bank de comercianți online este foarte diversificat. Ponderea cea mai mare o dețin tranzacțiile din sfera turismului (atât ticketing, cât și sejururi) – 37%, urmând îndeaproape tranzacțiile din aria telecomunicațiilor mobile (plăți facturi și achiziții de echipamente) – 28% și comerțul cu eletronice și electrocasnice, fashion și asigurări”, declară Emre Unal, Director Carduri Garanti Bank.

plati

Comercianții care doresc să le ofere clienților o alternativă de plată simplă și sigură prin platforma mobilPay trebuie doar să își facă un cont pe www.mobilpay.ro și să își deschidă gratuit un cont curent la Garanti Bank, la oricare din cele 80 de sucursale ale băncii din țară.

Anul acesta, aplicația mobilPay Wallet a devenit primul portofel electronic din România și printre primele din regiune integrat în MasterPass™, serviciul digital deținut de MasterCard. Acesta oferă utilizatorilor posibilitatea de a face cumpărături cu mobilPay Wallet în Romania și în afara țării, la peste 40.000 de comercianți din rețeaua MasterPass.

Garanti Bank, una dintre cele mai inovatoare și dinamice bănci de pe piața locală, este partenerul NETOPIA mobilPay din anul 2010, iar împreună sunt liderii pieței locale de mobile paymanets, unii dintre cei mai importanți procesatori de plăți online cu cardul din România și oferă servicii de procesare a tranzacțiilor cu cardul pentru comercianții din mediul online.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *