Samsung Electronics a urcat pe locul șapte în topul anual Interbrand „Best Global Brands”, publicat astăzi. Raportul recunoaște dezvoltarea valorilor Samsung la nivel global,...

interbrandSamsung Electronics a urcat pe locul șapte în topul anual Interbrand „Best Global Brands”, publicat astăzi. Raportul recunoaște dezvoltarea valorilor Samsung la nivel global, datorită inițiativelor creative de marketing și a menținerii constante a poziției de lider pe piața mai multor categorii de produse, inclusiv piața smartphone-urilor, a televizoarelor, a electrocasnicelor și a dispozitivelor de memorie.

Samsung a înregistrat o valoare a brandului de 45,5 miliarde de dolari în 2014, reprezentând o creștere de 15% față de cele 39,6 miliarde de dolari de anul trecut, avansând cu o poziție în clasament, de pe locul opt în 2013. Creșterea Samsung a fost de două ori mai mare decât media creșterilor înregistrate de cele mai bune 100 de branduri din lume: 7,4%.

Samsung și-a menținut poziția de lider pe piața smartphone-urilor timp de doi ani, poziție ce a fost susținută prin lansarea smartphone-urilor de top din seriile Galaxy S și Note, dar și prin dezvoltarea de produse noi, inovatoare, precum Samsung Gear și Samsung Gear VR. De asemenea, colaborarea cu branduri de fashion de top și sponzorizarea Jocurilor Olimpice de Iarnă 2014 au contribuit la creșterea valorilor de brand.

Pe piața televizoarelor, Samsung a reușit să își extindă poziția de lider global al industriei pentru al optulea an, datorită lansării primelor televizoare curbate. Samsung este lider și pe piața electrocasnicelor, având produse premium precum colecția de frigidere Chef Collection. Parteneriatele companiei cu cei mai buni bucătari-șefi, dar și cu branduri de mobilă de primă clasă susțin marketingul inovator Samsung.

Pe piața memoriilor flash, Samsung și-a menținut cu succes poziția de lider timp de 21 de ani datorită tehnologiei inovatoare de ultimă generație și a inițiativelor de marketing orientate către utilizatori.

Samsung și-a îmbunătățit valorile de brand concentrându-se pe oferirea de noi posibilităţi în viaţa oamenilor printr-un ritm accelerat al inovaţiei şi prin programe în cares unt implicaţi utilizatorii, precum campania „Launching People”, care a ajuns la peste 100 de milioane de oameni din întreaga lume.

„Vrem să ne concentrăm și pe viitor eforturile pentru a deveni un brand inspirațional, prin idei inovatoare și tehnologii care le oferă oamenilor puterea de a descoperi noi experiențe și care contribuie eficient la îmbunătățirea vieților acestora”, a declarat SP Kim, Chief Marketing Officer Samsung Electronics.

Samsung a intrat pentru prima dată în topul 20 Interbrand al brandurilor globale în anul 2008 și, după doar trei ani, în 2012, a intrat în top 10.

Evoluția valorii de brand Samsung

                                                                                                                      (100mil USD)

An

2004

2005

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

Poziție

21

20

20

21

21

19

19

17

9

8

7

Valoare de brand

125,5

149,5

161,6

168,5

176,8

175,2

194,9

234,3

328,9

396,1

454,6

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *