Serviciile oferite de PayPoint România sunt disponibile în toată reţeaua de hipermarket-uri cora, ca urmare a acordului de colaborare semnat între cele două companii....

Terminal PayPointServiciile oferite de PayPoint România sunt disponibile în toată reţeaua de hipermarket-uri cora, ca urmare a acordului de colaborare semnat între cele două companii. Astfel, clienţii cora pot efectua prin PayPoint o gamă largă de plăţi, simplu, sigur şi rapid, precum cele pentru facturile de utilităţi, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu, asigurări şi rate, alături de operaţiuni de încărcare electronică.

Pentru a efectua o plată, consumatorii trebuie doar să se prezinte într-unul din cele 12 hipermarket-uri cora din întreaga ţară, la punctul unde este marcată disponibilitatea serviciilor PayPoint, să comunice operatorului ce plată doresc să efectueze, iar acesta se va ocupa de tranzacţie şi de încasarea în numerar a banilor.

Consumatorii nu sunt condiţionaţi de achiziţionarea unor articole din magazine şi nu există comisioane pentru tranzacţionări, serviciul fiind gratuit. Toată operaţiunea se realizează rapid şi sigur, plata fiind confirmată prin eliberarea unei chitanţe cu toate detaliile tranzacţiei. Clienţii pot efectua tranzacţii 7 zile pe săptămână, în intervalul orar 08:00 – 22:00.

„Parteneriatul semnat cu cora reprezintă un nou pas mare făcut de PayPoint în direcţia deservirii unui public cât mai numeros, din toată ţara, marcând totodată intrarea companiei pe segmentul hipermarket-urilor”

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 8.500 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 85 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 74 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.

„cora adaugă mereu, prin Punctul de Beneficii, noi facilităţi pentru clienţii săi. Ştim că în ziua de astăzi, oamenii sunt foarte ocupaţi, motiv pentru care ne dorim ca atunci când vin la cora să ştie că nu îşi fac doar cumpărăturile săptămânale, ci pot rezolva mult mai multe alte lucruri, cum ar fi şi plata facturilor prin PayPoint. Adăugând această nouă facilitate, cora îşi dezvoltă conceptul <<totul sub acelaşi acoperiş>>”

Marilena Cîrsteanu, responsabil Serviciu Card cora şi Punctul de Beneficii

cora a deschis primul hipermarket în România în 2003 şi are în prezent douăsprezece magazine, atât în centre comerciale proprii, cât şi în spaţii închiriate, dintre care patru la Bucureşti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului şi Sun Plaza) şi opt în provincie, la Ploieşti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța şi Bacău.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *