Christian Tour a vândut vacanţe de vară de 40 mil. euro în 2014. Egiptul, Dubaiul, insulele greceşti şi Ibiza, miza lui 2015 Christian Tour a vândut vacanţe de vară de 40 mil. euro în 2014. Egiptul, Dubaiul, insulele greceşti şi Ibiza, miza lui 2015
Agenţiile de turism din ţara noastră au încheiat cu succes sezonul de vară 2014, Grecia, Turcia şi Spania fiind iar printre destinaţiile vedetă în... Christian Tour a vândut vacanţe de vară de 40 mil. euro în 2014. Egiptul, Dubaiul, insulele greceşti şi Ibiza, miza lui 2015
christiantour_logoAgenţiile de turism din ţara noastră au încheiat cu succes sezonul de vară 2014, Grecia, Turcia şi Spania fiind iar printre destinaţiile vedetă în rândul turiştilor români, şi pregătesc sezonul de iarnă, cu ofertele pentru Crăciun şi Revelion, însă nu neglijează nici ofertele timpurii pentru vara lui 2015.

“Sezonul de vară 2014 a fost unul excelent pentru noi. Am înregistrat o creştere de 20% atât a numărului de turişti, cât şi a încasărilor. Astfel, peste 185.000 de persoane au achiziţionat pachete turistice prin intermediul nostru, încasările ridicându-se la 40 de milioane de euro”, a declarat în cadrul unui eveniment de presă Marius Pandel, CEO Christian Tour.

Potrivit acestuia, în topul destinaţiilor de vacanţă alese de români, în acest an, pe primul loc s-a aflat insula Corfu, urmată de Zakynthos, Creta şi, bineînţeles de Turcia. O surpriză plăcută a fost Mikonos, o destinaţie foartă căutată de tineri în acest an.

“O surpriză plăcută a reprezentat-o gradul de ocupare al celor 27 de curse charter cu avionul care a ajuns la 95%. În vara anului 2014, charterele Christian Tour au avut plecări din Bucureşti, Bacău, Iaşi, Timişoara şi Cluj către cele mai celebre destinaţii de vacanţă dinGrecia, Turcia şi Spania”, a precizat Marius Pandel.

În plus, circuitele în destinaţii precum Turcia, Cehia, Italia, Anglia, Elveţia, Israel, Croaţia, Spania sau Franţa au fost la fel de căutate de fanii călătoriilor. Peste 12.000 de români au ales acest tip de vacanţă, astfel numărul total de grupuri realizate cu autocarul a fost de 247, iar cu avionul de 182.

20. Astarte Suits Hotel, Greece2De altfel, potrivit lui Pandel, charterele (atât cele cu avionul, cât şi cu autocarul) repezintă circa 70% din business-ul Christian Tour. Circuitele şi pachetele pentru seniori aduc 20% din veniturile agenţiei, în timp ce segmentul de ticketing şi cel al vacanţelor exotice (printre cele mai căutate destinaţii s-au numărat Mexic, Cuba şi Republica Dominicană, unde preţul unui pachet de vacanţă all inclusive porneşte de la 1.200 de euro de persoană) reprezintă 10% din încasări.

Sezonul de toamnă-iarnă a debutat pentru Christian Tour cu relansarea programului Senior Voyage, iar oficialii agenţiei estimează ca peste 15.000 de persoane (se adresează turiştilor cu vârsta de la 50 de ani în sus, însă aceştia pot avea şi un însoţitor mai tânăr) vor călători în următoarea perioadă prin acest program.

Programele turistice pentru seniori, o nişă pe care patronatele o vor exploata la nivel naţional

“În patru ani de când agenţia Christian Tour a lansat pe piaţă acest program turistic destinat seniorilor, peste 45.000 de persoane au beneficiat de el. Pentru noi, aceasta este cea mai loială categorie de clienţi, mai ales că aceştia sunt şi cei care optează pentru circuite culturale“, a precizat în cadrul întâlnirii de azi CEO-ul Christian Tour.

Travel trends: cele mai frumoase resorturi private ale lumii – Galerie foto!

Destinaţiile în care seniorii vor putea călători în perioada septembrie-mai 2015 sunt următoarele: Elveţia, Coasta de Azur, Costa Brava, Costa del Sol, Madrid-Barcelona, Napoli-Sorrento, Sicilia, Toscana, Roma, Grecia (Corfu, Zakynthos, Creta, Kos), Antalya-Cappadocia, Istanbul, Cipru, România, Israel, Dubai, Portugalia, Croaziera Mediterana de Vest, Croaziera Dubai-Oman. Preţul cel mai mic de la care pleacă un astfel de pachet este de 155 euro/persoană către Istanbul cu autocarul, iar cel mai mare, de la 699 euro/persoană, pachetul fiind reprezentat de o croazieră Dubai-Oman.

În plus, pentru perioada sărbătorilor de iarnă, agenţia pune la dispoziţia turiştilor pachete diverse, cu cazare în hoteluri de la 2 la 5 stele, atât în ţara noastră, cât şi în destinaţii exotice sau în capitale europene.

“Dubai şi Emiratele Arabe Unite, Caraibe, circuite în Europa, circuite exotice, pieţe de Crăciun şi programe la schi, în România, în Bulgaria sau Austria, sunt printre cele mai cerute programe  pentru sfârşitul de an”, a mai spus Pandel.

În opinia acestuia, Dubai va fi destinaţia vedetă a lunii decembrie şi a începutului de an 2015, Emiratele Arabe Unite devenind accesibile şi unei palete mai largi de consumatori. În plus, eliminarea vizelor pentru intrarea în Dubai şi numărul ridicat de zboruri din ţara noastră, au transformat această destinaţie într-una extrem de cerută de turiştii români.

Burj Al Arab, DubaiAgenţia a pregătit atât oferte accesibile pentru toate buzunarele – pachete care încep de la 475 euro/persoană/sejur, dar şi unele pachete la hoteluri de lux, în special pentru Revelion. Spre exemplu, un program super luxos pentru Revelion cu cazare la hotelul Burj al Arab, poate ajunge şi la 22.000 euro pentru două persoane, şi include biletele de avion Bucureşti-Dubai-Bucureşti, cazare 7 nopţi cu mic dejun şi cina de Revelion, transfer aeroport-hotel-aeroport şi asistenţă turistica în limba română.

Christian Tour a lansat deja şi primele oferte pentru sezonul de vară 2015, turiştii putând rezerva vacanţa preferată plătind doar 25 de euro din preţul total.

“Îi sfătuim pe turişti să îşi aleagă vacanţele din timp. Aşa pot beneficia de cele mai bune oferte şi în ceea ce priveşte preţul, dar în acelaşi timp, îşi pot alege şi hotelurile pe care le doresc. Este riscant să aştepte campaniile last-minute, pentru că atunci nu mai au din ce să aleagă. Este mai bine să beneficieze de reducerile pe care le practicăm acum, pentru early booking, decât să vâneze ofertele finale”, a mai spus Pandel.

Travel trends: serviciile all inclusive, preferatele turiștilor. Agențiile au vândut cu 20% mai multe pachete

Potrivit oficialului agenţiei, Christian Tour realizează în acest moment circa 60% din încasări din vacanţele vândute prin early booking, 20% dintre vacanţe fiind vândute standard, iar restul prin last-minute sau oferte speciale.

Pentru sezonul viitor, agenţia a introdus opţiunea ca turiştii să plătească un avans de 25 de euro, restul vacanţei fiind achitat în rate.

“Stabilitatea pe care a atins-o agenţia ne permite să oferim acest beneficiu”, a comentat Marius Pandel. egipt_2014

Astfel, pentru sezonul estival 2015, Christian Tour le-a pregătit deja turiştilor români o serie de noutăţi, tarifele fiind similare cu cele din acest an. Prima dintre acestea este lansarea la 1 octombrie a ofertelor First Minute, pentru următoarele destinaţii: Creta (avion), Zakynthos (avion/autocar/individual), Rodos (avion), Thassos (autocar/individual), Parga (avion/autocar/individual), Skiathos (autocar/ individual), Corfu (avion/autocar/individual), Chania (avion), Riviera Olimpului (autocar/individual), Kos (avion), Antalya (avion), Bodrum (avion), Halkidiki (autocar/individual), Mallorca (avion), Mykonos (avion), Santorini (avion).

Totodată, agenţia va lansa din vara viitoare cursele charter cu plecare din Craiova către Insula Creta şiAntalya, iar din Bacau către Insula Rodos. De asemenea, se adaugă în portofoliul cuselor charter directe pentru vara 2015 şi destinaţia Ibiza, mult râvnită de către turiştii români, şi de asemenea, revine pe piaţă destinaţia Egipt.

Travel Trends: Egiptul, altfel! (Ep.4 – Cairo, un oraș cu mai mulți locuitori decât întreaga Românie)

“Pentru Egipt am avut cereri şi în acest an, însă nu le-am putut onora. Deja, din Europa se merge foarte mult în această ţară. Turiştii trebuie să înţeleagă faptul că problemele din Egipt s-au diminuat şi pot alege din nou pachetele turistice către această ţară”, a mai spus CEO-ul Christian Tour.

Pentru 2014, oficialii agenţiei estimează o cifră de afaceri de 52-55 de milioane de euro, în creştere cu circa 20% faţă de anul anterior.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *