Apple ramane cel mai valoros brand corporativ din lume, fiind evaluat la 113.165 miliarde de euro,si este urmat de Google, evaluat la 67.471 de miliarde de euro (+22.7%), care a surclasat...

APPLE 5SApple ramane cel mai valoros brand corporativ din lume, fiind evaluat la 113.165 miliarde de euro,si este urmat de Google, evaluat la 67.471 de miliarde de euro (+22.7%), care a surclasat la randul sau brandul Coca Cola Company evaluat la 64.775 de miliarde de euro.

eurobrand GLOBAL TOP 100 – top 100 cele mai valoroase branduri din lume, realizat de eurobrand- specialistii independenti din Europa in materie de branduri, patente & evaluarea proprietatii intelectuale & strategie care analizeaza peste 3,000 de firme si brandurile acestora in 16 industrii, facand comparatii intre Europa, America si Asia.

LVMH ramane cel mai valoros brand corporativ din Europa, fiind evaluat la 39.351 de miliarde de euro (ocupa locul 12 in top 100 cele mai valoroase branduri din lume). Acesta este urmat de Nestlé cu o valoare de 33.049 de miliarde de euro si de AB Inbev cu o valoare de 29.858 de miliarde de euro.

Gerhard Hrebicek, directorul executiv al eurobrand si presedintele Institutului European deBranduri, a facut un sumar al celor mai recente constatari, dupa cum urmeaza:

Primele 10 branduri corporative la nivel global apartin Statelor Unite ale Americii.

“Peisajul” brandurilor americane este dominat de sectorul IT& Tehnologie, cel al bunurilor de larg consum si cel al serviciilor financiare, reprezentand 46 din 100 cele mai valoroase branduri din lume. Europa este prezenta in top cu 41 de branduri, brandurile germane clasandu-se pe primele pozitii, iar Asia este prezenta cu 13 branduri corporative.

Volkswagen Group- cel mai mare brand din industria auto

Daimler Group, al treilea cel mai valoros brand corporativ din lume, la nivelul industriei auto, a inregistrat cea mai mare crestere din Europa (+20.60%), in timp ce Deutsche Telekom Group a inregistrat o crestere de +12.10%.

China Mobile, firma a carei brand este evaluat la 43.929 de miliarde de euroramane pe prima pozitie in Asia si se regaseste pe locul 11 intre cele mai valoroase branduri din lume. Toyota inregistreaza cea mai mare crestere (+15.20%).

Evenimentul eurobrandforum, care va avea loc pe 8 octombrie 2014 la Viena, va reuni personalitati influente in materie de branduri la nivel mondial si se va concentra pe subiecte cu privire la inovare si branduri, cu discursuri sustinute de Tori Taheripour si Presedintele OHIM, Antonio Campinos.

top 100 brand

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *