Compania STIHL România își redefinește conceptul de magazin, intenționând ca pe parcursul a doi ani să modifice standardele comerciale la nivelul rețelei . “Am...

Ioan Mezei_STIHL RomaniaCompania STIHL România își redefinește conceptul de magazin, intenționând ca pe parcursul a doi ani să modifice standardele comerciale la nivelul rețelei .

“Am dezvoltat un concept nou de spațiu comercial, un așa numit ≪flagship store≫, pe care îl vom implementa până la sârșitul lui 2015 la nivelul dealerilor noștri. Această dezvoltare va însemna un efort investițional de 3 milioane de euro și va fi direcționat către creșterea suprafețelor, sistemele de prezentare ale magazinelor, organizare și training”, declară Ioan Mezei, director general STIHL.

În prezent, în rețeaua STIHL activează cca. 200 dealeri, care operează în jur de 300 de magazine și spații de service.  “Ne dorim ca la  STIHL să avem cel mai ridicat standard de magazine din domeniu în toată țara și din acest motiv ne vom concentra resurse importante pentru dezvoltarea rețelei. Îi vom sprijini pe dealerii noștri inclusiv financiar pentru implementarea noilor standarde. Toate aceste schimbări vor produce o consolidare calitativă a rețelei , cu un standard ridicat al serviciilor, de care vor beneficia în ultimă instanță toți clienții noștri”,  precizează Ioan Mezei.

Pe lângă ridicarea standardului comercial și de servicii, STIHL se va concentra și pe dezvoltarea unor tehnici noi de comunicare cu clienții. “Suntem foarte conștienți că, în domeniul nostru, comunicarea cu beneficiarii este esențială, iar în piața în care activăm aceasta este deficitară, mai ales din cauza faptului că astfel de produse se vând și pe suprafețele mari, fără a beneficia de consiliere. Motouneltele reprezintă produse  cu multe particularități tehnice, care nu pot fi vândute fără o minimă consiliere de utilizare”, explică Ioan Mezei.

Pe lângă dezvoltarea calitativă, STIHL își menține obiectivul de creștere cu minim 20 de distribuitori în acest an. “Așteptăm în continuare alături de noi persoane cu spirit antreprenorial care își doresc să dezvolte o afacere împreună cu o companie germană de top. Aceștia beneficiază de tot suportul nostru, inclusiv de training-uri tehnice și de management. Sprijinul pe care îl oferim este o oportunitate mai ales pentru tinerii serioși, cu înclinații tehnice, care vor să se dezvolte pe propriile picioare, mai ales că investițiile de start-up sunt minimale, acestea ridicându-se la aproximativ 10-15 mii de euro”, adaugă Ioan Mezei.

STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului  în 2013 au fost de 2,81 miliarde de euro, în creștere cu 1,4% față de 2012. STIHL numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu  120 de importatori și având o prezență în 160 de ţări. STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *