Campania #IOU a fost lansata, recent, la nivel international printr-un spot video special creat pentru mediul online. Lansarea spotului a avut loc simultan in peste 40...

grantsCampania #IOU a fost lansata, recent, la nivel international printr-un spot video special creat pentru mediul online. Lansarea spotului a avut loc simultan in peste 40 de tari din Africa, Asia, Europa, America de Nord, America Latina si reprezinta primul pas in dezvaluirea noii pozitionari a brandului Grant’s: Stand Together. #IOU (I owe you) este un indemn adresat tuturor tinerilor pentru a nominaliza acele persoane din viata lor carora le sunt recunoscatori pentru lucrurile importante din viata lor.

Conceputa special pentru mediul virtual, campania #IOU face trecerea dintre comunicarea traditionala a brandului catre mediile digitale si utilizeaza mijloace specifice social media.

“Fiind unul dintre cele mai indragite branduri de Scotch Whisky din lume, am decis sa vorbim despre succes intr-o maniera cu care sa rezonam in intreaga lume. Cu totii ne dorim sa inspiram anumite persoane din viata noastra, dar in primul rand trebuie sa ne aducem aminte sa le multumim celor care ne-au inspirat pe noi’’ declara Shane Hoyne, Grant’s Global Brand Director,.

Realizat de agentia londoneza FCB Inferno si regizat de Yann Demange (nominalizat la Premiile BAFTA), spotul video pentru #IOU prezinta o serie de incercari prin care trec tinerii zilelor noastre si arata importanta prietenilor care ne ajuta sa reusim in viata. Spotul invita la introspectie si la nominalizarea persoanelor care ne-au fost alaturi in momentele grele. Cu alte cuvinte, «daca ai ajuns pana aici fara sa ii datorezi si fara sa ii multumesti nimanui, de fapt cat de departe ai ajuns»?

Coloana sonora a spotului este realizata de artistul cult Whitey, cunoscut publicului pentru colaborarile sale din The Sopranos sau Breaking Bad.

Stati si in aceste zile pe www.thetrends.ro, dar si pe pagina de FACEBOOK si aflati detalii despre un nou concurs COOL!

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *