Brandul de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii Kenvelo, prezent pe piața din România din anul 2000, devine începând cu toamna acestui an, KVL, sub o...

KVL Toamna-Iarna 2014-2015 (22)Brandul de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii Kenvelo, prezent pe piața din România din anul 2000, devine începând cu toamna acestui an, KVL, sub o nouă identitate vizuală și sloganul Urban Free Style.

Multiplele schimbări care au avut loc în ultimii ani în cadrul industriei de fashion din România, riscul îmbătrânirii morale a brandului Kenvelo, dar mai ales necesitatea de a sublinia eforturile Kenvelo îndreptate spre îmbunătățirea semnificativă a calității produselor, sunt principalele motive care au stat la baza procesului de rebranding demarat la începutul anului 2013.

«Criza i-a determinat pe mulți consumatori să transforme investiția eficientă dintr-un principiu într-o adevărată strategie de achiziție, iar în industria de fashion aceasta se traduce prin produse care durează cât mai mult timp atât ca trend, cât și în ceea ce privește calitatea materialului. Cu ajutorul partenerilor noștri și inovațiilor pe care le-au adus în producție, am reușit să asigurăm satisfacerea acestei nevoi»

 NILESH SAJNANI, CEO Kenvelo Group Intl. & Major Shareholder

Reamenajarea magazinelor KVL va oferi publicului o mai bună vizualizare a produselor, o mai mare accesibilitate și gruparea mai clară a produselor, pentru o decizie de achiziție mai facilă, ridicând astfel întreaga experiență de shopping la standardele internaționale ale pieței.

Întregul proces de rebranding se va desfășura pe parcursul a 2 ani. În prima etapă este planificată reamenajarea flag shop-urilor KVL din marile orașe, urmând ca în cea de-a doua investițiile să fie direcționate spre magazinele mai vechi din orașele mici.

Philippe Besadoux, CEO Kenvelo Group Romania (3)«În ultimii 6 ani au existat mai multe schimbări strategice, precum închiderea magazinelor mai puțin profitabile sau micșorarea spațiilor, în paralel cu creșterea investițiilor în locațiile mai promițătoare. Pentru că am vrut să punctăm efectele pozitive ale acestor schimbări, să reafirmăm puterea unui brand care pare a fi prezent dintotdeauna pe piața din România și pentru a arăta că întotdeauna vom ține pasul cu dinamica tinerei generații și a modei, am considerat că rebrandingul se impune nu numai ca o soluție firească, dar și ca o dovadă de respect și recunoștință față de clienții noștri. În ceea ce privește dezvoltarea, în prezent, sunt planificate deja 5 noi deschideri, printre care le-aș menționa pe cele din centrele comerciale Mega Mall Bucharest, Coresi Brasov, Park Lake Bucharest»

PHILIPPE BESADOUX, CEO Kenvelo Group România

Până la finalul anului 2014, cifra de afaceri a brandului KVL este estimată să ajungă la circa 20 milioane de euro, iar cifra de 30 de milioane de euro se așteaptă să fie atinsă alături de brandul Lee Cooper, care numără în prezent 29 de magazine la noi în țară.

La nivelul publicului și categoriilor de produse schimbările vizează extinderea targetului în categoria de vârstă 16 – 35 de ani, cărora KVL se adresează cu piese de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii moderne, fresh și autentice, într-un mix eclectic și surprinzător de țesături și croieli.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *