Marriott International, una dintre cele mai mari reţele hoteliere din lume şi cel mai mare operator hotelier din Africa, odată cu achiziţia Protea Group,...
marriott-hotelMarriott International, una dintre cele mai mari reţele hoteliere din lume şi cel mai mare operator hotelier din Africa, odată cu achiziţia Protea Group, plănuieşte extindere pe continentul African prin deschiderea a 9 noi unităţi hoteliere până la finalul anului viitor.

Potrivit oficialilor reţelei, care a achiziţionat compania din Cape Town, Protea Hospitality Holdings în luna aprilie a acestui an contra sumei de 200 de milioane de dolari, Marriott intenţionează să deschidă 9 hoteluri cu o capacitate de 1.300 de camere în următoarele 14 luni în Nigeria, Uganda şi Africa de Sud, precum şi să intre pentru prima dată pe pieţele din Etiopia, Rwnada şi Ghana.

“Potenţialul pieţei africane ne inspiră. În următorii ani plănuim să ne extindem prezenţa adăugând încă 7 ţări la cele 10 pe care le avem acum în portofoliu şi să ajungem la investiţii de 1,5 miliarde de dolari pe întreg continentul african”, a declarat Alex Kyriakidis, preşedintele diviziei Marriott International în Orientul Mijlociu şi Africa.

Marriott îşi duce brandul Courtyard în Bosnia şi Herţegovina

Până la finalul lui 2020, Marriott International îşi doreşte să ajungă de la 120 de proprietăţi şi 14.000 de camere în 10 pieţe, la 150 de proprietăţi, cu un total de 19.000 de camere în 17 pieţe de pe continentul african. Totodată, numărul angajaţilor va creşte cu 10.000 de persoane, de la cei 21.000 de africani care lucrează în acest moment pentru Marriott.

“Generatorii cererii pentru noi camere de hotel se văd la tot pasul pe acest continent. Planurile investiţionale ale Marriott sunt un indicator al nevoii pentru dezvoltare în industria ospitalităţii. Ţările trebuie să investească în infrastructură, locuri de cazare şi aeroporturi pentru a crea locuri de muncă şi pentru a ajuta economia”, a mai spus Alex Kyriakidis.

Travel Trends: ansamblul Privo, locul de unde te simți mai bine ca acasă

La nivel internaţional Marriott are în portofoliu 4.000 de proprietăţi cu peste 690.000 de camere în 78 de ţări şi teritorii. La finalul anului fiscal 2013, compania a raportat venituri de 13 miliarde de dolari. În ţara noastră, reţeaua este prezentă printr-o singură unitate deschisă sub brandul JW Marriott, clasificat la cinci stele.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *