Începând cu data de 5 octombrie, editura Preda Publishing, împreună cu HOSPICE Casa Speranţei, demarează campania prin intermediul căreia 1 leu din preţul fiecărei...
hospiceÎncepând cu data de 5 octombrie, editura Preda Publishing, împreună cu HOSPICE Casa Speranţei, demarează campania prin intermediul căreia 1 leu din preţul fiecărei cărţi a editurii va fi donat către HOSPICE.

Campania se va desfăşura pe parcursul unui an, în perioada octombrie 2014 – octombrie 2015, şi are ca scop strângerea de fonduri ce vor contribui la alinarea suferinţei copiilor şi adulţilor îngrijiţi la HOSPICE Casa Speranţei. În tot acest timp, editura Preda Publishing va dona câte 1 leu pentru fiecare exemplar vândut din orice colecţie, inclusiv pe perioada promoţiilor. Fiecare carte din colecţiile editurii  va avea o bulină (un autocolant) lipit pe prima copertă ce va conţine toate detaliile campaniei.

Startul campaniei de susţinere a fundaţiei HOSPICE Casa Speranţei va fi marcat de ediţia de anul acesta a Bucharest International Marathon. Campania va fi lansată pe 5 octombrie, în cadrul unuia dintre cele mai cunoscute evenimente de alergare pentru copii si adulţi, unde va participa şi o echipă din partea HOSPICE, sub numele Team HOSPICE. Cei peste 600 de membri ai echipei HOSPICE vor primi la finalul cursei din partea Preda Publishing un cupon de discount de 10% la orice titlu cumpărat. Pe toată durata campaniei, cititorii vor fi permanent informaţi prin intermediul unui banner afişat pe site, dar şi prin intermediul detaliilor disponibile pe coperţile principale ale cărţilor.

“În cazul cuiva cu o boală incurabilă, 1 leu are o valoare foarte specifică. Cu această sumă pot fi achiziţionate, de exemplu, două branule intravenoase sterile, o faşă tifon sau 13 ace de seringă sterile de unică folosinţă. Prin achiziţionarea unei cărţi, cititorii noştri ajută, într-o manieră foarte concretă, un adult sau un copil afectat de o boală incurabilă. Ţinând cont că încurajăm prin cărţile noastre practicarea sportului şi menţinerea unui stil de viaţă sănătos, campania va fi lansată în cadrul celui mai mare maraton din România, Raiffeisen Bank Bucharest International Marathon”, afirmă Cristina Preda, Chief Publisher Preda Publishing.

Preda Publishing este o editură dedicată în întregime sportului, în toate formele sale: alergare, ciclism, triatlon, alpinism sau sporturi cu mingea. Fondată în 2011 de un grup de iubitori ai sportului, Preda Publishing promovează un stil de viaţă sănătos, bazat pe mişcare, dietă echilibrată şi respect pentru natură.

În prezent, Preda Publishing este structurată pe patru colecţii:

  • iRUN – colecţie dedicată alergării, fie că este vorba de pistă sau alergări montane, sprint, maraton sau ultramaraton
  • iBike – colecţie dedicată ciclismului
  • iTri – colecţie dedicată triatlonlui, sport ce capătă din ce în ce mai mulţi adepţi în România
  • iBall – colecţie dedicată fotbalului şi eroilor săi
  • iLegend – colecţie dedicată legendelor sportului.

HOSPICE Casa Speranţei, organizaţie înfiinţată  în urmă cu 22 de ani, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România şi a oferit pentru prima dată servicii de acest tip, la noi în ţară. Organizaţia îşi desfăşoară activitatea în Braşov, Bucureşti şi în zonele adiacente celor două judeţe, având în grijă copii şi adulţi diagnosticaţi cu boli incurabile.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *