Floria, unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentul florăriilor online din România, demarează un proces de extindere care implică investiții de peste...
floria_flori-te-admirFloria, unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentul florăriilor online din România, demarează un proces de extindere care implică investiții de peste 200.000 euro până la finalul lui 2015.

Prima etapă a planului cuprinde dezvoltarea businessului în zona corporate și a evenimentelor personale și demararea unui proces de rebranding și repozitionare. În urma implementării acestuia, Floria își consolidează poziția pe piața florilor din România, o piață estimată în 2013 la 100 milioane de euro.

Prezența Floria în zona corporate și a evenimentelor personale va demara începând cu această toamnă prin înfiinţarea diviziei “Floria La Evenimente”. Echipa “Floria La Evenimente” va urmări dezvoltarea în B2B, prin parteneriate și contracte permanente cu companiile care trimit flori și organizează evenimente, precum și dezvoltarea către evenimentele personale, nunți, botezuri, aniversari, în cadrul cărora aranjamentele florale sunt esențiale.

“În această primă etapă de extindere a businessului Floria ne propunem să devenim foarte prezenți în zona B2B, păstrând în același timp poziția de lider pe piața vânzărilor online de flori. Tot acest proces a fost pregătit în ultimele luni.” –declară Marina Matei, e-Commerce Manager Floria.

Tot în cadrul acestei prime etape de dezvoltare, Floria a pornit un proces de rebranding și repoziționare, prin care Floria.ro devine florăria pentru gentlemanul din fiecare.

Prin noua poziționare ca florăria pentru gentlemanul din fiecare, Floria.ro se adresează barbaților care știu că un buchet de flori nu îi transformă automat în gentlemani, ci este un aliat în misiunea de a deveni gentleman.

“În cei peste 4 ani de la inființarea Floria.ro ne-am dat seama că bărbații educați şi cu bun simț, care știu să facă orice femeie –soție, iubită, mamă sau colegă de business –să se simtă specială, trebuie încurajați. Poate mai mult ca oricând, lumea noastră are nevoie de astfel de barbați” adaugă Marina Matei.

Parte din aceasta etapă strategică pentru Floria este și atragerea de parteneri la nivel național. În prezent, Floria livrează flori și buchete în toată lumea și, în peste 80 de orașe din România, oferă transport gratuit și livrare în 2 ore prin intermediul celor peste 140 parteneri actuali. Orașele din România în care se trimit cele mai multe flori prin Floria.ro sunt: București, Constanța, Ploiești, Brașov, Galați, Cluj.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *