Reţeaua de restaurante casual dine-in Pizza Hut, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil şi unul dintre mai mari...
pizza hutReţeaua de restaurante casual dine-in Pizza Hut, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil şi unul dintre mai mari branduri de acest gen la nivel internaţional, îşi propune extinderea numărului de locaţii din Bucureşti cu încă una, deschidere planificată pentru anul viitor. Totodată, oficialii reţelei iau în calcul şi alte oraşe din ţară pentru inaugurarea unor noi restaurante.

În prezent, American Restaurant System, compania care deţine la nivel local franciza Pizza Hut (companie controlată de omul de afaceri Puiu Popoviciu, cel care deţine şi franciza KFC, precum şi Hard Rock Cafe), are în portofoliu o reţea de 14 restaurante, dintre care 8 sunt în Bucureşti (restul fiind în Cluj, Iaşi,  Timişoara, Ploieşti şi Constanţa), şi 9 locaţii de livrare (8 în Bucureşti şi una în Cluj) – compania a demarat segmentul livrărilor în 2007.

“Vom mai deschide cu siguranţă în Bucureşti un restaurant şi ne uităm şi în afara Capitalei în funcţie de oportunităţi. Segmentul livrărilor este foarte important pentru business, unele dintre cele mai importante tranzacţii pe livrări din Europa fiind făcute în România”, a declarat Mark Hilton, CEO Pizza Hut în cadrul unei întâlniri cu presa.

DSC04828Potrivit acestuia, în Europa de Vest, segmentul livrărilor Pizza Hut nu este atât de bine conturat, ţara noastră fiind o piaţă foarte puternică în cadrul companiei în ceea ce priveşte vânzările din delivery.

“Avem un brand awareness foarte bun în România şi servicii similare cu cele din întreaga lume. Cu toate că a fost o perioadă grea, am avut o creştere a business-ului, ceea ce ne spune că avem clienţi fideli. Iar în ceea ce priveşte partea de livrări, România este o piaţă importantă pentru că lumea lucrează mult şi preferă comenzile de mâncare şi pizza în special. Iar noi ne dorim să le oferim clienţilor posibilitatea de a avea pizza”, a mai spus Mark Hilton.

2014 marchează aniversarea a 20 de ani de la inaugurarea primului restaurant Pizza Hut de pe piaţa locală. “Povestea Pizza Hut din România a început cu un restaurant în Bucureşti şi 100 de angajaţi. Astăzi servim peste 3 milioane de români pe an şi vindem peste 1 milion de pizza pe an în întreaga reţea”, a mai spus managerul reţelei.

Potrivit acestuia, cel mai bine vândut produs Pizza Hut din România este pizza europeană (brânză Mozzarella, şuncă, ciuperci), “perla coroanei” fiind blatul pan crust (blat pufos). În plus, clientul tipic al Pizza Hut comandă o pizza, o băutură şi o salată.

Dintre cei 100 de angajaţi de acum 20 de ani, 15 încă lucrează pentru companie, iar restaurantul din Dorobanţi, prima locaţie a brandului din România avea încasări de 2 milioane de dolari anual. “Acum 20 de ani lucram pentru Yum! Brands şi ţin minte că îi auzeam pe colegii mei cât erau de încântaţi despre deschiderea din România şi spuneau că a fost o idee foarte bună să vină pe această piaţă. Nu ştiu exact câţi oameni au venit în restaurant în prima zi, dar am înţeles că era coadă afară până la o distanţă considerabilă faţă de restaurant”, a mai spus Mark Hilton.

În 2013, American Restaurant System a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 28 de milioane de euro.

Business-ul Pizza Hut a demarat acum 55 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine peste 13.300 de restaurante în 87 de ţări, cu excepţia diviziilor din China şi India. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.

DSC04846 DSC04847 DSC04848 DSC04849 DSC04850 DSC04851 DSC04855 DSC04854 DSC04853 DSC04852 DSC04864 DSC04835 DSC04829 DSC04858 DSC04826

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *