Retailerul online eMAG, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, a ȋnregistrat, pe parcursul celor 3 zile din campania...
emagRetailerul online eMAG, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, a ȋnregistrat, pe parcursul celor 3 zile din campania „Revoluția Prețurilor”, vânzări în valoare totală de 39 de milioane de lei (circa 8,6 milioane de euro), în creștere cu 30% față de prima ediție a acestei campanii, lansate în luna iunie.

„Am creat Revoluția Prețurilor ca un eveniment exclusiv eMAG, și în numai două ediții am reușit să-l înscriem în calendarul de shopping al românilor. Rezultatele înregistrate până acum demonstrează faptul că evenimentul nostru este primit cu interes, urmărit cu atenție și valorificat imediat de către clienți. Ne dorim ca, în timp, să urmeze traiectoria pe care am înscris și evenimentul Black Friday, eveniment pe care îl vom organiza în acest an în data de 21 noiembrie”, declară Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG.

16 studenți recrutați la eMAG Talent Internship, angajați full-time și part-time

În Revoluția Prețurilor, traficul a fost dublu față de o perioadă normală din săptămână, și peste 300.000 de români au intrat cel puțin o dată pe site în fiecare zi. „Valoarea medie a comenzii, dar și rata de conversie s-au situat peste valorile unor zile normale pentru toate cele trei zile. Comunicarea directă, ofertele ”fără steluțe” și logistica scalabilă au fost principalele ingrediente ale unei campanii care a impulsionat peste așteptări comenzile înregistrate de eMAG în Revoluția Prețurilor”, spune Violeta Luca.

Trends: ce se mai vinde pe eMAG şi ce încasări estimează proprietarii retailerului

Numărul mare de produse din oferta specială, în categorii diversificate, a generat vânzări peste așteptări pentru categorii precum Jucării, Copii&Bebe, Auto, Cărți și Casa, Grădina&Petshop. Pe parcursul celor trei zile au fost vândute peste 7.000 pachete de scutece pentru copii, 11.100 de cărți și aproximativ 15 tone de mâncare pentru animalele de companie.

Creşterea traficului față de o perioadă obișnuită a fost susţinută și de zona de mobile, care a generat aproximativ 30% din trafic.

Trends: eMAG își extinde portofoliul cu o nouă categorie de produse

În plus, oficialii retailerului au anunţat organizarea celei de-a patra ediții a Black Friday în data de 21 noiembrie.

Oferta eMAG se extinde permanent, atât cu noi categorii de produse, cât și prin eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri.

eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferențiate pe categorii de angajați, precum și cea mai mare Academie din mediul privat. eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentați în business-ul internațional.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *