Se pare că gigantul japonez din telecomunicaţii SoftBank ar fi intrat în cursa pentru achiziţia DreamWorks Amination, anunţă Wall Street Journal şi Hollywood Reporter....
how-to-train-your-dragon-2-trailerSe pare că gigantul japonez din telecomunicaţii SoftBank ar fi intrat în cursa pentru achiziţia DreamWorks Amination, anunţă Wall Street Journal şi Hollywood Reporter. Nu se ştie încă cât de aproape sunt cele două companii de semnarea unui acord, însă, surse apropiate discuţiilor au declarat că SoftBank a oferit 32 de dolari pe acţiune, mai mult decât cei 22 de dolari la care se tranzacţionează acţiunile studioului american.

DreamWorks Animation, micul studio din spatele unor creaţii de succes precum Shrek, Madagascar sau Cum să-ţi dresezi dragonul, ar putea reprezenta o pârghie excelentă pentru ca gigantul din telecom să-şi extindă portofoliul de servicii wireless. Potrivit surselor din presa internaţională, compania, şi CEO-ul său, miliardarul Masayoshi Son, ar putea folosi conţinutul studioului de animaţii pentru a transforma Sprint într-un jucător cu adevărat competitiv pe piaţa din SUA.

SoftBank a finalizat prealuarea operatorului Sprint (aflat pe locul 3 în topul operatorilor telecom din SUA) anul trecut, iar de atunci este în căutarea unor noi modalităţi de a depăşi AT&T şi Verizon. În urmă cu câteva luni, grupul a încercat achiziţia T-Mobile pentru a fuziona cu Sprint. Pentru că Son nu a avut succes atunci, a decis să încerce alte modalităţi de a majora business-ul Sprint.

Studioul DreamWorks Animation s-a depărtat de DreamWorks în 2004, însă în ultimii ani s-a confruntat cu o serie de probleme financiare, mai ales pe bursă. Printre cele mai recente blockbustere ale studioului se numără How to Train Your Dragon 2 şi The Croods, însă sunt şi câteva animaţii cu ceva mai puţină priză la public: Turbo, Rise of the Guardians, sau Mr. Peabody & Sherman.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *