Începând cu data de 1 septembrie, Cornel Taşcu a devenit noul director executiv al Direcţiei Sisteme Informaţionale Renault România şi Renault Turcia. Acesta l-a...
noul-sandero-stepway-940x414-01Începând cu data de 1 septembrie, Cornel Taşcu a devenit noul director executiv al Direcţiei Sisteme Informaţionale Renault România şi Renault Turcia. Acesta l-a înlocuit pe Olivier Mougin, care a devenit director New Product Data Management în cadrul Direcţiei Inginerie Teste şi Servicii a Alianţei Renault Nissan.

În vârstă de 47 de ani, Cornel Taşcu este absolvent al Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti, Facultatea de Construcţii Civile, şi al unui program de management executiv la Şcoala Superioară de Comerţ din Paris (ESCP, Europa).

Cu o experienţă de unsprezece ani în cadrul Renault România, având diverse responsabilităţi în perimetre de activitate diferite ale grupului, Taşcu a preluat activitatea unei echipe formate din 130 de persoane, pentru a coordona activitatea sistemelor informaţionale ale companiei.

Direcţia Sisteme Informaţionale Renault România gestionează 500 de aplicaţii şi sisteme informatice utilizate pentru etapele de design, concepţie 3D, inginerie şi dezvoltare a unui vehicul, pentru planificarea şi gestionarea fluxurilor logistice şi de fabricaţie a componentelor mecanică şi vehicul, pentru gestiunea calităţii şi susţinerea activităților de  marketing, comercializare vehicule şi piese de schimb în România sau la export, achiziţii, financiar, sisteme informatice, servicii administrative, relaţii juridice, resurse umane, afaceri publice, comunicare.

cornel tascu“Grupul  Renault în lume şi în România se transformă, context în care Direcţia noastră trebuie să găsească resurse şi energie pentru a se adapta şi sprijini această evoluţie. Vrem să aducem valoare şi mereu un plus de eficienţă pentru procesele de business ale Renault România, urmărind atent costurile. Pentru a putea răspunde acestor exigenţe, nu există soluţii « miracol ». Ne propunem să găsim acele soluţii de reducere a efortului şi a cheltuielilor de întreţinere a infrastructurilor noastre, fără să afectăm calitatea funcţionării acestora. Resursele astfel degajate vor susţine proiecte şi iniţiative de ruptură orientate către analiza de business şi inovaţie tehnologică. Vom lansa doar proiecte care vor respecta criteriile interne de rentabilitate şi payback. În condiţiile actuale, tehnologia informaţiei şi gestiunea sistemelor informaţionale nu mai pot fi doar apanajul unui specialist, ci o responsabilitate majoră a liniei manageriale. La Renault România aceste lucruri se întâmplă, iar funcţia noastră este reprezentată în instanţele executive ale grupului. Dispunem de instrumentele, ambiţia şi competenţele necesare pentru a aborda cu încredere aceste provocări”, a declarat Cornel Taşcu.

Înainte de a-şi începe cariera la Renault România, în anul 2003, Taşcu a fost pe rând, şef operaţiuni logistice şi contract management, între anii 1998 şi 2000, şi şef operaţiuni logistice pentru regiunea Europa Centrală şi de Est, între 2000 şi 2003, la Nortel Networks Franţa.

S-a alăturat Dacia în 2003, unde a fost timp de trei ani responsabil Organizare şi Reinginerie procese fluxuri vamale şi piese de schimb. În 2005 devine manager client Sisteme pentru activitatea de post-vânzare şi service în cadrul Renault Commercial Roumanie, iar un an mai târziu, în 2006, preia pentru cinci ani şefia departamentului Organizare Sisteme Informaţionale pentru funcţiile suport ale companiei. Din 2010, tot la Dacia, a ocupat postul de şef departament Organizare şi Sisteme Informaţionale pentru întreaga platformă industrială de la Mioveni, până în anul 2013. În anul 2014 a fost numit şef proiect implementare sinergii Sisteme Informaţionale pentru regiunea Euromed-Africa, iar de la 1 septembrie este director al Direcţiei Sisteme Informaţionale Renault România şi Renault Turcia.

La nivelul companiei, în cele cinci situri unde Renault îşi desfăşoară activitatea în România (Bucureşti, Mioveni, Piteşti, Oarja şi Titu), există 8.500 de posturi birotice, industriale şi staţii grafice, conectate prin peste 2.000 de km de reţea, şi 10.000 de posturi telefonice mobile si fixe. Direcţia Sisteme Informaţionale Renault România a derulat şi continuă să deruleze și activităţi la nivel internaţional, cum ar fi echiparea uzinelor Renault din Maroc, Algeria sau Rusia. În plus, aceasta asigură asistenţă şi suport informatic pentru utilizatori din 40 de ţări în care Grupul Renault este prezent.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *