Începând din acest an, Nestlé, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa FMCG, lansează și în România campania Pink Ribbon, care uneşte femeile...
#CheckYourSelfie1Începând din acest an, Nestlé, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa FMCG, lansează și în România campania Pink Ribbon, care uneşte femeile din întreaga lume în lupta împotriva cancerului la sân.

Noua campanie, al cărui ambasador este brandul Nestlé Fitness, dorește să popularizeze și în rândul femeilor din România importanța propriei examinări a sânilor, promovând totodată sănătatea și bunăstarea în toate aspectele vieții acestora şi celebrând toate femeile care luptă pentru prevenirea cancerului la sân, în cei 5 ani care au trecut de la lansarea la nivel mondial a campaniei.

Astfel, în octombrie, luna de Promovare a Luptei Împotriva Cancerului la Sân, Nestlé Fitness va iniţia pe reţelele de socializare campania #CheckYourSelfie, cu scopul de a aduce în prim-plan importanţa autoexaminării și de a determina cât mai multe femei din România, dar și din întreaga lume, să îşi facă un control periodic al sânilor, esențial în detectarea şi prevenirea cancerului la sân.

După ce au efectuat o examinare a sânilor, femeile sunt încurajate să posteze o fotografie cu ele însoţită de hashtag-ul #CheckYourSelfie, pentru a inspira alte femei să facă la fel.

Nestle Fitness“Campania #CheckYourSelfie are scopul de a celebra toate femeile care luptă pentru prevenirea cancerului la sân prin încurajarea acestora să se autoexamineze în mod frecvent. Așteptăm, așadar, să postați selfie-urile voastre pe Facebook, însoțite de hashtag-ul #CheckYourSelfie! De asemenea, încurajăm femeile din România să ia parte la lupta pentru prevenirea cancerului la sân și să participe la cros-ul organizat în parteneriat cu Asociaţia Casiopeea, pe 28 septembrie, în Parcul Tineretului. Sperăm să fim cât mai multe cele care ne alăturăm acestei cauze, ajutând astfel la protejarea sănătăţii femeilor din întreaga lume”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România.

Cancerul la sân este cea mai frecventă formă de cancer de care suferă femeile, atât în ţările dezvoltate, cât şi în ţările aflate în curs de dezvoltare, iar depistarea timpurie joacă un rol cheie în controlarea rezultatului cancerului la sân şi a supravieţurii.

„Examinarea proprie a sânilor este crucială pentru depistarea din timp şi realizarea unui tratament precoce. 40% dintre diagnosticele de cancer la sân sunt detectate de către femeile care simt un nodul, aşadar realizarea periodică a unei autoexaminări este foarte importantă. Nu trebuie să uităm şi de celelalte metode de depistare (examinarea efectuată de medic, mamografia, ecografia mamară), dar nici de metodele cele mai bune de prevenţie: dieta sănătoasă şi mişcarea. Ne bucurăm că împreună cu Nestlé Fitness vom contribui la prevenirea cancerului la sân şi vom ajuta cât mai multe femei care luptă cu acestă afecţiune”, a declarat Dr. Marina Oțelea preşedintele Asociaţiei Casiopeea.

În cadrul campaniei Pink Ribbon, Nestlé Fitness lansează și o aplicaţie prin care oricine poate dărui virtual unei femei dragi o fundiţă roz – simbolul luptei împotriva cancerului la sân, îndemnând-o să își facă un control periodic al sânilor.

Campania va fi lansată oficial în luna octombrie, iar Nestlé Fitness mai pregăteşte o surpriză, o înregistrare video realizată în premieră mondială cu Bra Cam, o cameră ascunsă în bustiera unei voluntare care a documentat cât de des oamenii aruncă o privire admirativă către bustul femeilor. Prin această activare inedită se dorește încurajarea examinării proprii a sânilor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *