Lanţul de fashion H&M, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, a raportat o majorare de 39% a vânzărilor...
H&M (1)Lanţul de fashion H&M, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, a raportat o majorare de 39% a vânzărilor la nivel local în primele 9 luni ale acestui an comparativ cu perioada similară a anului trecut, până la nivelul de 64 milioane coroane suedeze (circa 94 de milioane de euro).

Compania suedeză a deschis 7 noi magazine pe piaţa din România în primele trei trimestre ale anului, reţeaua numărând în prezent 35 de unităţi.

În ultimele trei luni, românii au contribuit cu peste 34 de milioane de euro la veniturile H&M, nivelul vânzărilor din T3 2014 fiind cu 50% mai mare decât cel din aceeaşi perioadă a anului trecut.

Trends: H&M, cel mai mare profit din ultimii patru ani

În ceea ce priveşte veniturile totale înregistrate de grupul suedez la 9 luni, oficialii H&M au precizat că vânzările au crescut în monede locale cu 15%, în timp ce în coroane suedeze creşterea a fost de 18%, compania înregistrând venituri de circa 127 de miliarde de coroane suedeze (13,8 miliarde de euro).  În ultimul trimestru, H&M a înregistrate venituri de 45,2 miliarde de coroane suedeze (aproximativ 5 miliarde de euro), un avans de 21% faţă de perioada similară din 2013.

În plus, retailerul a avut la 9 luni un profit net de 13,7 miliarde de coroane (1,5 miliarde de euro).

În ultimele trei luni, compania a lansat vânzările online în Italia şi Spania şi a mizat pe dezvoltarea altor branduri din portofoliu, precum COS, & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday şi H&M Home. În ultima lună, şi China s-a adăugat pe lista de magazine online a H&M, pentru 2015, compania plănuind deschiderea a 8-10 noi pieţe pentru vânzările online.

În 2014, retailerul suedez a deschis 375 de noi magazine la nivel mondial, în luna octombrie fiind plănuite deschideri pe piaţa din Filipine. “Deschiderile din India, plănuite pentru toamna lui 2014 vor fi amânate pentru 2015. Tot anul viitor vom deschide magazine în Africa de Sud, Peru, Taiwan şi Macau”, au precizat în raport oficialii companiei.

Principalele 10 pieţe de desfacere pentru H&M, sunt Germania, cu 425 de magazine, Statele Unite, unde compania controlează 334 de magazine, Marea Britanie (251), Franţa (201; totodată, compania îşi vinde aici produsele şi online), Suedia (176 – compania a închis în acest an un magazin de pe piaţa locală), China (256), Olanda (132), Italia (122), Spania (157) şi Elveţia (91). În total, la nivel internaţional există în acest moment 3.341 de magazine operate sub brandul H&M.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *