Unul dintre cele mai mari avantaje în a conduce unul dintre cei mai mari retaileri online ai lumii, în afară de profitul pe care...
amazonUnul dintre cele mai mari avantaje în a conduce unul dintre cei mai mari retaileri online ai lumii, în afară de profitul pe care îl încasezi, este că poţi vedea instantaneu ce se cere pe piaţă într-un anumit moment.

Amazon a folosit acest avantaj pentru a-şi lansa cu succes propriile e-readere, tablete şi un smartphone (acesta din urmă s-a dovedit a fi mai mult un dezastru), iar interesele sale nu se opresc aici.

Potrivit Reuters, Jeff Bezos, şeful retailerului american, investeşte sume destul de mari pentru a spori numărul angajaţilor diviziei secrete Lab126, cei care se ocupă de crearea dispozitivelor mobile pe care Amazon le aduce pe piaţă. Mişcarea sa are un motiv destul de uşor de intuit: compania îşi doreşte să exploreze noile trenduri şi să intre şi pe nişele de wearables şi case smart.

Potrivit informaţiilor vehiculate în presă, echipa sa testează deja un dispozitiv WiFi care poate fi amplasat în bucătărie sau într-un dulap şi le-ar permite utilizatorilor să comande detergent prin simpla apăsare a unui buton.

În acelaşi timp, comentariile surselor apropiate companiei spun că Amazon vrea să echipeze casele cu senzori care să identifice când aparatura electrocanică necesită reparaţii sau înlocuirea unor piese.

Aşa cum Fire Phone recunoaşte cărţi şi fişiere media, retailerul ar putea oferi clienţilor săi şi alte gadgeturi care ar putea să ia de pe umerii lor stresul de a comanda lucruri necesare în casă şi de a observa pera târziu ceea ce trebuie reparat.

Strategia Amazon ar fi cu siguranţă diferită de cea a Nest, companie achiziţionată recent de Google, care se focusează în acest moment pe crearea unor electrocasnice mai smart şi pe reducerea consumului de energie.

Să-şi fi găsit Amazon din nou nişa care să-i asigure succesul?

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *