De obicei, investitorii Apple sunt obsedaţi de potenţialul pe care îl au produsele lansate de companie şi urmăresc cu mare atenţie toate datele care...
Tim Cook i-a întâmpinat pe fanii Apple în faţa unui magazin din Palo Alto.

Tim Cook i-a întâmpinat pe fanii Apple în faţa unui magazin din Palo Alto.

De obicei, investitorii Apple sunt obsedaţi de potenţialul pe care îl au produsele lansate de companie şi urmăresc cu mare atenţie toate datele care au de-a face cu vânzările.

În acest context, un weekend de pomină este un indicator destul de bun al potenţialului pe care îl are un gadget în perioada sărbătorilor. Nu vorbim doar despre Apple, ci despre întreaga industrie de electronice.

Revenind la brandul nostrum preferat, un lucru e clar: în următoarele luni, oficialii gigantului american cu sediul în Cupertino şi toţi cei care deţin acţiuni în cadrul Apple nu au de ce să-ţi facă griji.

Noile smartphone-uri lansate oficial pe piaţă weekend-ul trecut au avut un succes răsunător. Reprezentanţii Apple au declarat luni, 22 septembrie, că au vândut 10 milioane de unităţi din noile device-uri în primele 3 zile, în creştere cu un milion de unităţi faţă de ceea ce s-a întâmplat în urmă cu un an odată cu lansarea generaţiei anterioare de iPhone.

Segmentul smartphone-urilor este în continuare cel mai profitabil pentru compania americană, aducând peste 70% din încasări.

În ceea ce priveşte potenţialul noilor iPhone-uri în viitorul sezon de cumpărături de iarnă, analiştii Wells Fargo se aşteaptă ca Apple să vândă 58 de milioane de unităţi într-un trimestru, în creştere faţă de cele 51 de milioane de unităţi vândute în aceeaşi perioadă a anului trecut.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *