Cel mai bun cooking show din România a câștigat duelul audiențelor și la cea de-a doua ediție difuzată luni seara, clasând PRO TV pe...

MasterChef_sorturiCel mai bun cooking show din România a câștigat duelul audiențelor și la cea de-a doua ediție difuzată luni seara, clasând PRO TV pe prima poziție. Ingredientele MasterChef: multă emoție, talent pur, nebunie curată și o doză mare de imprevizibil! Adevărații chefi ai României au fost în mare formă și au creat un adevărat spectacol. Chef Patrizia Paglieri, Chef FOA și Chef Adrian Hădean au avut de ales între concurenți pasionați de bucătărie, cu meserii dintre cele mai diverse: de la un designer în artă floristică, până la un pilot.

A doua ediție MasterChef a poziționat PRO TV în topul audiențelor, cel mai exploziv show culinar fiind urmărit de peste două milioane de români la nivel național, în minutul de aur de la ora 20:50. MasterChef, singurul cooking show autentic a surprins și de această dată emoția, teama sau încrederea citită pe chipurile concurenților. Spectacolul culinar a avut la bază reacții spumoase și imprevizibile exprimate atât de chefi, cât și de concurenții hotărâți să plece triumfători de la audiții.

Apriga competiție culinară se dovedește a fi apreciată la nivelul întregii țări. În intervalul difuzării emisiunii, de la 20:31 la 22:30, PRO TV a fost lider pe publicul comercial, obținând o audiență medie de 9,8 puncte de rating și 22,3% cotă de piață, urmat de Antena 1 cu 9.0 puncte de rating și 20,4% cotă de piață. PRO TV a condus și pe segmentul publicului din mediul urban cu 7,5 puncte de rating și 14,5% cotă de piață, pe locul al doilea clasându-se Antena 1 cu 7,2 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%.

La nivelul întregii populații a țării, PRO TV a condus detașat cu 7,1 puncte de rating și 13,9% cotă de piață, în vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul second cu 5,8 puncte de rating și 11,3 procente din cota de piață. Pe publicul comercial cu vârsta cuprinsă între 18 si 49 de ani, în minutul 22:09 emisiunea a atins un vârf maxim de audiență de 15,9 puncte de rating și o cotă de piață de 35,1%, aproape de patru ori mai mult decât înregistra Antena 1 în același minut (4.6 puncte de rating și 10.1% cotă de piață).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *