Dezvăluirea jurnalistului Robert Turcescu a fost intens dezbătută în mass media. mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, prezintă vizibilitatea...

RTDezvăluirea jurnalistului Robert Turcescu a fost intens dezbătută în mass media. mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, prezintă vizibilitatea subiectului in mediul online.

În perioada 20 – 23 septembrie 2014, declarațiile jurnalistului Robert Turcescu au generat 2.453 de materiale în mediul online. Site-urile de ştiri au publicat 1.313 de articole. Printre sursele cu cele mai multe materiale publicate pe acest subiect se numără dcnews.ro (45 de articole), realitatea.net (26 de articole), nasul.tv (25 de articole).

 Facebook a generat  843 de postări ce au făcut referire la Robert Turcescu , iar pe Twitter.com au fost înregistrate  255 de postări. Confesiunea lui  Robert Turcescu a numărat 42 de menţiuni pe bloguri şi forumuri.

Analiza a luat în calcul peste 2000 de surse de ştiri online, peste 20.000 de bloguri şi forumuri, conturile publice ale utilizatorilor de Facebook și Twitter, monitorizate de mediaTRUST în perioada 20-23 septembrie 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *