Ești specialist de marketing și comunicare, brand manager sau coordonator de business interesat de creșterea performanței în online? Atunci trebuie să ajungi la Willbrook Platinum...

SEM Days 2014Ești specialist de marketing și comunicare, brand manager sau coordonator de business interesat de creșterea performanței în online? Atunci trebuie să ajungi la Willbrook Platinum Business & Convention Center pentru SEM Days 2014. Noi îți putem da o invitație. Gratis!

SEM Days este un eveniment marca SEO monitor și 2Parale și este prima conferință din România nișată pe Search Engine Marketing, dedicată managerilor de marketing și brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online.

Discuțiile despre ultimele noutăți din Search Engine Marketing debutează pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre dedesupturile optimizării conținutului online și modalități de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant.

Prezentările din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound și outbound marketing, metode de măsurare eficientă a performanței SEO, viitorul în Video Marketing, mituri în Pay Per Click, cum să folosești Facebook ca un profesionist.

Cum poți deține controlul asupra reputației în motoarele de căutare și schimbările care au influențat evoluția Search Engine Marketing în ultimul an sunt 2 subiecte ce vor fi intens dezbătute în cadrul celor 2 paneluri de discuții. Ziua 1 se va încheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficientă a Google Analytics și adaptarea campaniilor SEO în funcție de schimbările Google.

A doua zi a evenimentului este dedicată workshop-urilor în care participanții vor aprofunda noțiuni pe care orice specialist în marketing, branding sau comunicare trebuie să le cunoască pentru a performa astăzi în online:

  • Big Data
  • managementul reputației online
  • strategii eficiente de SEO
  • măsurarea rezultatelor în Pay Per Click
  • strategii de video & YouTube marketing
  • optimizarea strategiilor online
  • psihologia conversiilor online

Timp de 2 zile, în cele 2 paneluri, 9 prezentări și 15 workshop-uri, invitații speciali din SUA și UK alături de specialiștii locali din domeniu, le vor oferi participanților la eveniment o perspectivă complex asupra evoluției mediului online din ultimul an, precum şi tendinţele lui 2015. Lista completă a speakerilor și agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.

Bilete de acces la eveniment pot fi achiziționate online, pe baza formularului de înregistrare, însă eu vă pot oferi o invitație gratuită, prin tragere la sorți. Spune-mi, pe scurt, într-un comentariu pe site, părera ta despre acest eveniment și intri în cursă.

  • Cristian Nicolau

    16/09/2014 #1 Author

    Parerea mea este ca nu trebuie pierdut un astfel de eveniment.

    Reply

  • Alina

    16/09/2014 #2 Author

    Este un eveniment productiv, foarte actual si bine documentat. Am participat anul trecut si mi-ar face placere sa particip din nou.

    Reply

  • Ovidiu

    16/09/2014 #3 Author

    Cred ca e un eveniment cat se poate de binevenit avand in vedere viteza cu care se schimba acest domeniu

    Reply

  • Pompiliu-Ion Popescu

    16/09/2014 #4 Author

    Consider ca acest eveniment ma va ajuta sa imi dezvolt cunostintele, pe care ulterior le voi folosi in beneficiul site-ului nostru.

    Reply

  • Andreea Dinca

    16/09/2014 #5 Author

    Chiar ca nu trebuie ratat. Va fi interesant de vazut cat de departe am ajuns si noi in comparatie cu vestul, cand vine vorba de online. Sunt curioasa cum vor fi speakerii nostrii vs cei straini si cat de relevante/aplicabile vor fi informatiile prezentate. Deci vreau si eeeu sa merg 🙂

    Reply

  • Stefan Radoi

    17/09/2014 #6 Author

    As merge cu placere & as invata cateva chestii noi, pe care chiar as putea sa le aplic.

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *