Începând cu 1 octombrie 2014, Wolfgang Schulz (47 de ani), acum şeful diviziei Key Account Corporate Sales BMW Group Germania, va prelua responsabilităţile de...

Wolfgang_Schulz_General_Manager_BMW_Group_Romania_small_800x533Începând cu 1 octombrie 2014, Wolfgang Schulz (47 de ani), acum şeful diviziei Key Account Corporate Sales BMW Group Germania, va prelua responsabilităţile de Director General pentru BMW Group România. Acesta îl înlocuieşte pe Alexander Milanov, cel care din martie 2013 a ocupat poziţia dublă de Director General pentru BMW Group România şi Bulgaria. Alexander Milanov continuă ca Director General în BMW Group Bulgaria.

Wolfgang Schulz lucrează pentru BMW din 1995, ocupând numeroase poziţii de management în domeniul vânzărilor de automobile noi şi rulate în Germania. În ultimii şase ani a ocupat poziţa de director Key Account of Corporate Sales BMW Group Germania cu vânzări anuale de peste 35000 unităţi.

“Călătoriile şi fascinaţia descoperirii de ţări şi culturi noi sunt unele dintre cele mai mari pasiuni ale mele. Sunt entuziasmat de experienţa mea în România, ştiu că aici voi descoperi un mixt cultural unic.Este o oportunitate importantă şi o onoare să preiau poziţia de Director General BMW Group România. Aştept cu interes provocările aceste noi poziţii”, a declarat Wolfgang Schulz.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *