Se pare că Microsoft şi-a propus să renunţe la folosirea denumirilor Nokia şi Windows Phone odată cu începerea sezonului sărbătorilor de iarnă în materialele...
windowsphone8Se pare că Microsoft şi-a propus să renunţe la folosirea denumirilor Nokia şi Windows Phone odată cu începerea sezonului sărbătorilor de iarnă în materialele de marketing.

GeeksOnGadgets a intrat în posesia unui document intern al Microsoft care detaliază următoarele mişcări ale companiei în ceea ce priveşte brandurile din portofoliu.

“O parte importantă a etapelor de tranziţie este reprezentată de renunţarea la numele producătorului Nokia din toate materialele legate de acest produs în timpul campaniei de sărbători”, s-ar afirma în acel document.

Totodată, Microsoft îşi doreşte să nu mai folosească logo-ul Windows Phone în materialele de promovare sau în reclamele din următoarea perioadă, acesta urmând să fie înlocuite, simplu, cu Windows.

Deşi moartea brandului Nokia este lesne de înţeles dat fiind faptul că gigantul american din software a achiziţionat doar businessul de telefonie al companiei finlandeze, decizia de a se îndepărta şi de la brandul Windows Phone marchează o schimbare de strategie destul de importantă. Deja, cele mai recente reclame care au în prim plan smartphone-ul Lumia 930 nu menţionează brandul Windows Phone pe nicăieri. De fapt, Microsoft se referă la acesta doar ca Windows. Chiar şi noul model HTC One M8 for Windows renunţă la titulatura completă.

Toate aceste modificări nu sunt echivalente, totuşi, cu faptul că sistemul de operare Windows Phone face parte din istorie, doar că Microsoft nu se va mai folosi de acest brand în viitoarele materiale de marketing.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *