Potrivit celor mai recente informaţii vehiculate în piaţă, se pare că Microsoft se pregăteşte să îi urmeze pe cei de la Facebook pe nişa...
minecraftPotrivit celor mai recente informaţii vehiculate în piaţă, se pare că Microsoft se pregăteşte să îi urmeze pe cei de la Facebook pe nişa achiziţiilor de companii din gaming.

The Wall Street Journal a anunţat recent faptul că Microsoft ar fi pregătit să plătească 2 miliarde de dolari pentru producătorul hitului Minecraft, Mojang.

Dacă tranzacţia dintre cele două companii se finalizează, produsele studiolului independent suedez s-ar putea regăsi pe consolele Xbox One sau în magazinul de aplicaţii al Microsoft de pe dispozitivele Windows Phone. Interesant este de observat dacă gigantul american din software va decide să păstreze hitul Minecraft doar pe dispozitivele sale, aceasta fiind o lovitură puternică pentru fanii jocului.

Minecraft a devenit o senzaţie în rândul copiilor, jocul centrându-se pe free play prin construirea unor lumi virtuale limitate de obicei doar de nivelul de creativitate al jucătorului.

În acelaşi timp, jocul s-a extins puţin şi în lumea reală. Există o serie de jucării inspirate de personajele sale care se vând în acest moment la retaileri precum Walmart sau Toy R Us.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *