UPC România a anunţat, astãzi, lansarea noului portofoliu, care introduce o premierã pe piaţa localã de servicii telecom – posibilitatea de personalizare a pachetelor....

UPC si Cristi ChivuUPC România a anunţat, astãzi, lansarea noului portofoliu, care introduce o premierã pe piaţa localã de servicii telecom – posibilitatea de personalizare a pachetelor. Printre vedetele noului portofoliu se numarã internetul Fiber Power 500 Mbps, pachetul tematic Smart, dedicat familiilor cu copii, dar şi noi pachete de telefonie ce includ convorbiri nelimitate pe fix şi mobil.

Noul portofoliu are la bazã conceptul personalizãrii pachetelor ĩn funcţie de dorinţele şi nevoile specifice ale clienţilor. “Fiecare familie e diferitã şi are nevoi diferite, iar UPC ĩntelege acest aspect. Nevoile de entertainment şi de conectivitate ale familiilor din România au crescut exponenţial ĩn ultimii ani. Iar UPC reuşeşte atât prin portofoliul divers existent cât şi prin noua personalizare a pachetelor de servicii sã rãspundã acestor cerinţe. Noul portofoliu UPC a fost construit ĩn funcţie de rezultatele unui studiu complex de piaţã”, declarã Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer, UPC România.

Pe segmentul internet, UPC anunţã lansarea produsului Fiber Power 500 Mbps, disponibil ĩn 8 oraşe – Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Ploieşti, Iaşi, Galaţi, Constanţa şi Alba Iulia. De acum clienţii pot opta pentru oferte cu viteze ĩncepând de la 60Mbps şi pânã la 500Mbps.

Ĩn ceea ce priveşte zona de televiziune, UPC introduce un nou pachet tematic, Smart, destinat familiilor cu copii. Aceastã nouã opţiune include toate canalele pentru copii şi posturile documentare. Odatã cu lansarea Smart, portofoliul de optiuni TV suplimentare oferite de UPC ajunge la 9. Totodatã, UPC anunţã ĩnlocuirea abonamentului TV Familia cu pachetul de televiziune Optim ĩn format digital necriptat. Acest abonament include 51 de canale ĩn format standard şi 10 canale ĩn format HD, ce pot fi receptionate fãrã un echipament de decodare (mediabox).

Noi pachete de telefonie sunt acum disponibile ĩn portofoliul UPC, ele oferind clienţilor convorbiri nelimitate ĩn reţelele fixe şi ĩn reţelele fixe şi mobile, naţional şi cãtre destinaţii din Europa.

Campania de promovare a noului portofoliu ĩi are ca protagonişti pe membrii familiei Chivu – Cristian, Adelina şi cele douã fetiţe, Natalia şi Anastasia. Sub sloganul “Viaţa cu trei fete”, campania ATL, PR şi online va arãta cum viaţa de familie devine şi mai frumoasã atunci când fiecare dintre membrii ei ĩşi poate personaliza timpul petrecut acasã, cu ajutorul serviciilor UPC.

  • Diana

    09/09/2014 #1 Author

    Imi trebuie manualul de matematica ca sa vad ce varianta imi convine. 🙂

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *