Circa 60.000 de persoane au vizionat în luna iunie evenimentul de lansare al primului smartphone produs sub brandul Amazon. Însă ce bine ar fi...
amazonCirca 60.000 de persoane au vizionat în luna iunie evenimentul de lansare al primului smartphone produs sub brandul Amazon. Însă ce bine ar fi dacă retailerul ar putea convinge măcar câţiva dintre aceştia, sau, de fapt, dacă ar putea convinge pe cineva să cumpere gadgetul lansat cu atât de mult entuziasm şi costuri ridicate.

În realizate, “focul” Amazonului cam pâlpâie şi stă să se stingă!

La începutul acestei săptămâni, gigantul din e-commerce a făcut un pas drastic pentru a încerca să evite un dezastru cu Amazon Fire: în Statele Unite, telefonul este vândut la un preţ derizoriu, doar 99 de cenţi dacă utilizatorii îl iau cu un contract pe doi ani la AT&T, operatorul cu care compania are exclusivitate, scrie The New York Times.

La prima vedere pare că Amazon are încă bani de cheltuit pentru a ţine în viaţă acest proiect şi foarte multă energie. Sute de angajaţi au lucrat preme de 4 ani pentru finalizarea Amazon Fire, estimările iniţiale fiind de vânzări undeva la 2 milioane de unităţi în primul an.

Însă voci din piaţă se întreabă dacă reducerea cu aproape 200 de dolari a preţului acestui telefon este suficientă pentru a atrage doritori.

Tăierea preţului se îndreaptă mai mult spre strategia clasică a companiei de a vinde la pachet în mod gratuit device-uri cu gândul că doritorii vor comanda atât de multe lucruri de pe site pentru a contrabalansa gratuitatea oferită.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *