La doi ani după ce a achiziţionat producătorul de ecrane touch de dimensiuni mari Perceptive Pixel (PPI), gigantul din software Microsoft şi-a anunţat intenţia...
perceptive-pixelLa doi ani după ce a achiziţionat producătorul de ecrane touch de dimensiuni mari Perceptive Pixel (PPI), gigantul din software Microsoft şi-a anunţat intenţia de a începe să comercializeze tehnologia PPI sub brandul său.

Potrivit lui Steven Elop, vicepreşedinte pe divizia de device-uri în cadrul Microsoft, cel care a făcut anunţul,  întârzierea în aducerea acestui tip de ecrane pe piaţă s-a datorat în principal preţului destul de prohibitiv pe care l-ar avea. Iniţial, PPI le vindea pentru 75.000 de dolari, iar Microsoft încă încearcă să reducă acest tarif, scrie Venture Beat.

În momentul în care a cumpărat PPI, producătorul Windows avea în minte utilizatea pe ceare astfel de ecrane le-ar avea în birouri şi săli de şedinţă, pentru a uşura interacţiunea între utilizatori. Compania încă rămâne focusată pe potenţialii clienţi din zona de business şi a demarat o amplă campanie de comunicare şi de prezentare a produselor de pe acest segment (în el mai intră OneNote, precum şi Skype/Lync).

Pentru Microsoft, ecranele PPI au devenit una dintre uneltele prin care doreşte să aducă conţinut şi aplicaţii Windows la locul de muncă, adică în zona clienţilor de business, mai ales că ecranele funcţionează în principiu ca nişte iPad-uri gigant. În afară de iniţiativa One Windows, compania speră să îşi poată duce sistemul de operare şi aplicaţiile pe diverse tipuri de gadgeturi, atât mobile cât şi în variantă desktop.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *